Budeme nuceni sledovat reklamy?
23.4.2006, Radek Jahoda, aktualita
Jistě jste si někdy pouštěli DVD disk, u kterého je na začátku úvod, který nelze přeskočit. Většinou je to jen několikavteřinové upozornění na zákaz kopírování, ale někdy jsou tam i reklamy na jiné filmy nebo i cokoliv jiného, občas trvající...
Jistě jste si někdy pouštěli DVD disk, u kterého je na začátku úvod, který nelze přeskočit. Většinou je to jen několikavteřinové upozornění na zákaz kopírování, ale někdy jsou tam i reklamy na jiné filmy nebo i cokoliv jiného, občas trvající i několik minut. Určitě to drásá nervy, ale jak Vám nervy pocuchá, když se budete dívat na TV na film, začne reklama a nebudete moci přepnout na jinou stanici? To se může stát realitou, protože si Philips nechal patentovat (patent najdete zde) pro interaktivní televizi Multimedia Home Platform značku, která bude vkládána do digitálního vysílání a právě přepínání nedovolí. To samé platí i pro nahraný pořad, značka se totiž nahraje i tam a zakáže přetáčení. Už vidím, jak se někdo opravdu naštve, vyrve televizi ze zdi a poletí z okna, pak si výrobci a vydavatelé mohou opět stěžovat na klesající tržby a svádět to na nelegální kopírování...