Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Pomoc s TV kartou MUCH TV Plus Stereo

TomMiga (1)|22.3.2007 11:47
Ahoj,mohl by mi někdo poradit s nahráváním videa do PC? Mám TV kartu Much TV Plus Stereo, ale pokud chci naladit kanál,tak je strašně nekvalitní příjem, koupil jsem si anténní rozbočovač ale je to nějaký divný, tak jsem to zkoušel přes COMPOSITNÍ vstup ale je tam šálené rušení signálu jak audia tak i videa, přes obraz mi lítaj vodorovný pruhy a ve zvuku je šílenej brum, mám to propojený přes SCART do TV a na kartě to mám přes CINCHe, myslíte, že by pomohlo odrušit obraz a zvuk přes kondenzátory ? ( jsem elektrikář ) a ještě bych se chtěl zeptat, jakym programem bych to měl zachytávat? Mám k tomu originální program Honestech TVR. Nebo by pomohlo použít S-VIDEO konektor aby byl lepší zvuk i obraz?
pentium (14)|10.4.2007 10:30
Ja to doporucuji za SW FLY 2000 TV sam jeste hledam nejakej dobrej sw na timer nahravani ale tohle je zatim nejlepci co jsem videl...
Devaster (477)|11.4.2007 18:39
to rusenie bude najskor od nejakeho zariadenia v PC ...
pozrite sa ci je zdroj oznaceny PFC....
inak mam tu istu kartu a v poho ....
map (46)|20.4.2007 11:08
Mám stejnou kartu.
Pro nahrávání mám nejlepší zkušenost s Fly2000TV.

Rušení může být od nějakého zařízení v PC, nebo od zdroje, ale podle mých zkušeností se tím projevuje jen rušení v obraze. Zvuk bývá OK. Pokud je to rušení dohromady, může se jednat i o bludné proudy.
Nejčastěji při připojení TV a PC na kabelovku , ale společná domovní anténa to může udělat taky (když je na jiné fázi).
Já jsem to zkoušel vyřešit důsledným popropojováním zemí ,ale výsledek nebyl moc přesvědčivý, takže nakonec jsem koupil anténní oddělovač a galvanicky jsem oddělil kabelovku od zbytku bytu. Tady někde v sekci bastlení to řeší dvěma kondenzátory na koaxu.