Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

DVB-S + DVB-T na 2 TV přijímače

housky (4)|23.6.2008 15:33
Jsem v satelitní technice laik, tak bych měl pár dotazů na některého odborníka
Mám možnost přijímat DVB-T a DVB-S.Mám parabolu s jedním konvertorem a analogový receiver (je na příjem německých programů)+ starou parabolu, která k tomu byla + původní konvertor.Chtěl bych využít možnosti nějakého Combo přijímače, který podporuje obě DVB a přivést prostřednictvím tohoto komba signál do 2TV(CRT).

1)Je možné přijímat na Combo DVB-T a DVB-S najednou? Chtěl bych mít jednu televizi na DVB-S a na druhé mi postačí DVB-T?

2)Jaké Combo by jste mi poradili koupit cca do 8000Kč a jakou kartu do něho?

3)Pokud je možná realizace příjímání obou signálů na jedno Combo, co všechno je k tomu potřeba? kabely,rozvaděče,konvertory,paraboly...atd.Nebo můžu vycházet z mé staré sestavy, co lze použít a co je lepší koupit nové?

4)Je výhodné použít kombo pokud mám TV v různých místnostech?Jde mi o to, abych nemusel chodit přepínat TV kanály do místnosti, kde bude u TV i receiver.
Pitomec (10211)|24.6.2008 19:15
Jedna parabola + TWIN konvertor + 2x kombo DVB-T/S (Golden Interstar)
housky (4)|5.7.2008 12:03
Combo opravdu nelze používat tak,aby šlo součastně příjímat DVB-T a DVB-S??? To potom nechápu smysl u tohoto zařízení přijímání DVB-T, které mi tam přijde tak trochu zbytečné a tedy i zbytečně vyhozené peníze za 2 dražší zařízení.Lepší určitě bude koupit jeden set-top box k příjmu DVB-T a jeden receiver na DVB-S.
f (117)|6.7.2008 22:39