Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Bude v ČR fungovat Philips DSR 5005?

likar (1)|3.11.2008 10:42
Předesílám, že jsem v oblasti sat techniky laik, a proto bych potřeboval poradit, zda mi bude v ČR bez problémů fungovat HD sat receiver Philips DSR 5005 dovezený z Německa.

Sháním stabilní HD receiver v cenové hladině do 200 EUR s nízkou spotřebou v standby (<1W). V ČR jsem na žádný podobný nenazil, takže jsem se rozhodl podívat do německých obchodů. Plně mi vyhovuje výše zmíněný Philips, ale nejsem si jistý, jestli v tom nebude nějaký problém, když v ČR tento přístroj koupit nejde. Předpokládám pouze, že nebude mít češtinu a možná bude mít problémy s podporou českých znaků, ale to jsem ochotný akceptovat. Nepotřebuji LAN, EMU ani jiné pokročilejší funkce.

Co si o tom myslíte? Případně víte o nějakém podobném přístroji za srovnatelnou cenu?

Díky.
losos (2977)|3.11.2008 17:10
Zkus to a pak nás tady poinformuj, i nás to zajímá...
MONYS (460)|3.11.2008 18:51
[QUOTE=likar;199282]Předesílám, že jsem v oblasti sat techniky laik, a proto bych potřeboval poradit, zda mi bude v ČR bez problémů fungovat HD sat receiver Philips DSR 5005 dovezený z Německa.

Sháním stabilní HD receiver v cenové hladině do 200 EUR s nízkou spotřebou v standby (<1W). V ČR jsem na žádný podobný nenazil, takže jsem se rozhodl podívat do německých obchodů. Plně mi vyhovuje výše zmíněný Philips, ale nejsem si jistý, jestli v tom nebude nějaký problém, když v ČR tento přístroj koupit nejde. Předpokládám pouze, že nebude mít češtinu a možná bude mít problémy s podporou českých znaků, ale to jsem ochotný akceptovat. Nepotřebuji LAN, EMU ani jiné pokročilejší funkce.