Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Problémy při přehrávání u Topfield 5010PVR

yamaco (2)|7.12.2008 14:35
Dobrý den, rád bych se dotázal na řešení tohoto problému: mám cca půl roku přijímač TF5010PVR s HDD 160 GB. Občas se stává, že po výběru pořadu, nahraného na HDD, se sice nahrávka spustí, ale po několika sekundách se přehrávání zasekne. Vzhledem k tomu, že takto "chybný" záznam někdy dalšího dne přehraju bez potíží a k tomu, že když jsem přeformátoval HDD, problémy na čas ustaly, soudím, že problém bude patrně s diskem. Uvažuji správně a pokud ano, jaký disk byste do tohoto přístroje použili jako nejvhodnější (typ, rozměr, kapacita, případně otáčky-kvůli hluku) ? Díky za rady, KJ
venkovan (6)|7.12.2008 15:07
Já ti neporadím jsem v tomto amatér, ale požádám tě o radu.A to ohledně toho tvého TF 5010
Jak se s tím nahrává, můžeš nahrávat a sledovat jiný program(ze stejné družice,to už vím),ten pevný disk vkládáš přímo do toho TF, soudím, že se musel přikoupit-kolikKč?
yamaco (2)|7.12.2008 16:12
Nazdar, díky i tak za odpověď. Pominu-li zmíněné potíže s nahrávkou, komfort je maximální - i třeba v případě současného nahrávání dvou programů (jak jsi spráně podotknul, samozřejmě z jedné družice) je možno se dívat na jiný nahraný nebo přímo sledovat některý z těch, co se nahrává - prostě z uživatelského hlediska to nemá chybu.