Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Digi TV-nahrávání

marchan (3)|19.12.2008 15:46
Chápu dobře,že lze ze sat.přijímače Hyundai dual nahrávat na DVDR pouze ten program,na který se zároveň jakože dívám a sledovat současně jiný nelze,jedině tak ještě DVD?Prosím o vysvětlení,eventuelně řešení,co s tím?Díky.
vdudek (6)|19.12.2008 16:17
Nevím jestli je nutné kvůli jednomu stejnému dotazu zakládat dvě témata v jednom dni, nicméně odpověď zní, že jsi to vyjádřil přesně. Nejsem žádný odborník, ale zkusím ti poradit. Podobně zklamán jsem totiž byl i já při pořízení digitální kabelovky od UPC. Na DVD rekordéru jsem stejně dokázal naladit pouze staré analogové vysílání, nikoli kabelovku. Myslím, že když si dáš jen trochu práci, tak zde možnosti řešení najdeš, stejně jako jsem je našel já.
Ale možná to nějak vyřešit jde a někdo povolanější ti poradí.

Já to momentálně řeším pořízením satelitního kompletu s dvoutunerovým přijímačem s HDD, právě kvůli tomu nahrávání...
artam (1147)|19.12.2008 19:27
Takze aby bolo jasne vsetkym, ktori v tom este stale nemaju jasno.

Pri pouziti elementarnej logiky je jasne, ze nahravat na DVDR (resp. na akykolvek iny samostatny rekorder) z nejakeho ineho prijimaca (satelitneho , kabeloveho, dvb-t alebo ineho set-top boxu) je mozne jedine z analogovych AV vystupov toho prijimaca, cize cez scart, S-video alebo kompozit. A je jedno, kolko tunerov ten prijimac obsahuje, na vystupe AV z neho ide len ten obraz, ktory sa prave sleduje a teda len ten je mozne na pripojeny rekorder nahravat. Ina moznost neexistuje.

Ak je poziadavka jeden program sledovat a druhy nahravat, tak riesenim je jedine zakupenie takeho prijimaca (set-top boxu), ktory dva tunery a moznost nahravky priamo na vlastny hard disk. Alebo HTPC vybaveny dvoma tunermi.