panasonic DMR-EX78 - nenahrává
ahoj,
ráda bych se zeptala, jestli by mi někdo dokázal poradit s tím, že můj rekordér Panasonic DMR-EX78 nenahrvá dle časového nastavení. Když si nastavím několik programů na nahrávání, většinou se nic nenahraje, ale načasování v přehladu stále zůstává. (jen sem tam ojediněle něco, třeba první program z několika a další ne) Předtím to při nastavení nahrávání bylo bez problémů, nic jsem v nastavení DVD neměnila, jen se před časem ladily nově kanály, tak nevím, jestli to můžem mít něco společného.
Budu vděčná za rady, protože si s tím sama neumím poradit.
Míša
ráda bych se zeptala, jestli by mi někdo dokázal poradit s tím, že můj rekordér Panasonic DMR-EX78 nenahrvá dle časového nastavení. Když si nastavím několik programů na nahrávání, většinou se nic nenahraje, ale načasování v přehladu stále zůstává. (jen sem tam ojediněle něco, třeba první program z několika a další ne) Předtím to při nastavení nahrávání bylo bez problémů, nic jsem v nastavení DVD neměnila, jen se před časem ladily nově kanály, tak nevím, jestli to můžem mít něco společného.
Budu vděčná za rady, protože si s tím sama neumím poradit.
Míša
Nefunguje u digitálních nebo analogových stanic?? Sice mě nic nenapadá čím by to mohlo být ale kdysi ještě u videa když jsem měl zapnutou funkci VPS/PDC u stanice která tento kód nevysílala se taky nahrávání nespustilo.
Dobrý den, mám prakticky ten samý problém. V poslední době, když nastavím časové nahrávání, tak vůbec nemám jistotu, že se spustí. Dříve s tím nebyl problém. Někdy pomůže provést v nastavení volbu Výchozí nastavení, ale ani pak to není stoprocentní jistota, že se to spustí. Nastavení časového nastavení vždy pečlivě zkontroluji. Neví opravdu někdo, čím to může být?
Víťa
Víťa
Mám úplně stejný problém. Rekordér opakovaně nereaguje na naplánované nahrávání, buď se vůbec nezapne, nebo nahrávání svítí, ale záznam se neuloží. Taky to opakovaně hlásí, že nalezlo novou službu, ale pak naladí ty samé (digitální) kanály. Protože ho mám ještě v záruce, dal jsem to před Velikonocemi do opravny, odeslali to odborníkům do Pardubic, po dvou týdnech se přístroj vrátil s tím, že byla vyměněna základní deska (?). Každopádně se závada projevila včera znova. Nastaveny tři programy k nahrávání a už ten první se nezačal nahrávat. Opravu budu tedy reklamovat a dám vědět, co mi k tomu řeknou.
[quote=espresso;276191]Mám úplně stejný problém. Rekordér opakovaně nereaguje na naplánované nahrávání, buď se vůbec nezapne, nebo nahrávání svítí, ale záznam se neuloží. Taky to opakovaně hlásí, že nalezlo novou službu, ale pak naladí ty samé (digitální) kanály. Protože ho mám ještě v záruce, dal jsem to před Velikonocemi do opravny, odeslali to odborníkům do Pardubic, po dvou týdnech se přístroj vrátil s tím, že byla vyměněna základní deska (?). Každopádně se závada projevila včera znova. Nastaveny tři programy k nahrávání a už ten první se nezačal nahrávat. Opravu budu tedy reklamovat a dám vědět, co mi k tomu řeknou.[/quote]
To že hlásí, že našel novou službu mi dělá taky.A to je způsobeno tím že občas když prohledává spektrum jestli se nějaká služba neobjevila u mně nalezne někdy stanice které ještě uloženy nemám( konkrétně rakouské MUXY).Jenže jejich signál je u mě tak špatný že se objeví jen občas a to za určitého počasí.Pokud tomu chcete zabránit, lze vypnout automatické vyhledávání nových služeb a budete mít od tohoto pokoj.S tím nahráváním já problém nemám,pokud se Vám opět nenahrává, znovu reklamujte.
To že hlásí, že našel novou službu mi dělá taky.A to je způsobeno tím že občas když prohledává spektrum jestli se nějaká služba neobjevila u mně nalezne někdy stanice které ještě uloženy nemám( konkrétně rakouské MUXY).Jenže jejich signál je u mě tak špatný že se objeví jen občas a to za určitého počasí.Pokud tomu chcete zabránit, lze vypnout automatické vyhledávání nových služeb a budete mít od tohoto pokoj.S tím nahráváním já problém nemám,pokud se Vám opět nenahrává, znovu reklamujte.
Konzultoval jsem situaci s opravnou - nezdá se jim, že by šlo o další závadu hardware, ale mám tam přístroj klidně přinést. Z předcházejících diskusí se domnívám, že může jít o souvislost s tím opakovaným požadavkem na nové ladění kanálů ("nalezena nová služba") a následnou nefunkčností časového nahrávání. Jestli si to dobře uvědomuji, začali se obě věci v mém případě objevovat součesně a až po delším čase jinak bezproblémového používání rekordéru. Máte podobnou zkušenost?
No teoreticky by to mohlo být.Pokud zapnu rekordér a svítí tam že byla nalezena nová DVB služba tak s rekordérem samozřejmě nejde nic udělat dokud se to hlášení nezruší.Zkus deaktivovat automatické vyhledávání nových služeb a pozorovat jestli to bude mít nějaký vliv na to časové nahrávání.
Už jsem to vyléčil. Když jsem v menu aktivoval "Výchozí nastavení", tak to nepomohlo. Pomohlo až provedení "Inicializace". Musí se sice provést nové naladění stanic, ale časový záznam funguje bezchybně.
[quote=Vvaltr;276530]Už jsem to vyléčil. Když jsem v menu aktivoval "Výchozí nastavení", tak to nepomohlo. Pomohlo až provedení "Inicializace". Musí se sice provést nové naladění stanic, ale časový záznam funguje bezchybně.[/quote]
Tak to je možná cesta z problémů. Můžete nám potvrdit, že se závada už neprojevuje? V mém případě to pár dnů šlapalo bez vad a pak náhle zrada.
Tak to je možná cesta z problémů. Můžete nám potvrdit, že se závada už neprojevuje? V mém případě to pár dnů šlapalo bez vad a pak náhle zrada.
Já pořád s problémy. Poslal jsem dotaz na Panasonic a vida odpověď:
Vážený zákazníku,
na základě Vašeho dotazu:
rekordér DMR-EX78 nenahrává
Vám zasíláme odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za Váš email. Dotaz jsme předali na naše technické oddělení a zde
je vyjádření:
Doporučuji kontaktovat autorizované servisní středisko Panasonic. Nejlépe
přímo firmu Poass na tel.466614221
http://www.panasonic.cz/html/cs_CZ/Servis+a+podpora/Servisn%C3%AD
+partne%C5%99i/Vyhled%C3%A1v%C3%A1n%C3%AD+servisn%C3%ADch
+partner%C5%AF/2839083/index.html#anker_2845814
Děkujeme a přejeme Vám hezký zbytek dne.
Zákaznická podpora Panasonic
Thank you very much.
Best Regards,
customer support
A proto jsem přístroj znovu odnesl do servisu, bez komentáře to přijali a poslali do Poass a za 14 dní se uvidí.
Vážený zákazníku,
na základě Vašeho dotazu:
rekordér DMR-EX78 nenahrává
Vám zasíláme odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za Váš email. Dotaz jsme předali na naše technické oddělení a zde
je vyjádření:
Doporučuji kontaktovat autorizované servisní středisko Panasonic. Nejlépe
přímo firmu Poass na tel.466614221
http://www.panasonic.cz/html/cs_CZ/Servis+a+podpora/Servisn%C3%AD
+partne%C5%99i/Vyhled%C3%A1v%C3%A1n%C3%AD+servisn%C3%ADch
+partner%C5%AF/2839083/index.html#anker_2845814
Děkujeme a přejeme Vám hezký zbytek dne.
Zákaznická podpora Panasonic
Thank you very much.
Best Regards,
customer support
A proto jsem přístroj znovu odnesl do servisu, bez komentáře to přijali a poslali do Poass a za 14 dní se uvidí.
Tak mám přístroj zase doma. Z opravny mi volal technik, že se závada neprojevila. Přeinstaloval firmware, nechal nahrát zkušebně několik desítek pořadů a vše OK. Ptal se na zapojení antény a nabídl mi konzultaci po telefonu v případě dalších problémů. Ale přístroj je prý zcela v pořádku. Doma po naladění programů zatím nahrává jak má. Tak snad to dá už pokoj. Jak u Vás?