SAMSUNG LE40C650 - zkušenosti a vše okolo
[QUOTE=cendoslav;479104]Prosím vás,
kostičkuje mi obraz pouze! u programů na Multiplaxu21 (NovaCinema, Prima Cool, Fanda, ....), distribuci mám od UPC. Servisman prošel kabely od krabice na vstupu do paneláku až ke krabici v bytě, od krabice k TV, zkoušel cokoliv, ale nic. Měřil co se dalo, a nic. N aměření v pohodě, ale v TV se to stále kostičkuje. Chci se zeptat - je možné, aby vada byla na tuneru přímo v TV? Děkuji.[/QUOTE]
Já mám tutéž telku,kostičkuje občas,zjistil jsem,že to ruší WIFINA v USB portu.
kostičkuje mi obraz pouze! u programů na Multiplaxu21 (NovaCinema, Prima Cool, Fanda, ....), distribuci mám od UPC. Servisman prošel kabely od krabice na vstupu do paneláku až ke krabici v bytě, od krabice k TV, zkoušel cokoliv, ale nic. Měřil co se dalo, a nic. N aměření v pohodě, ale v TV se to stále kostičkuje. Chci se zeptat - je možné, aby vada byla na tuneru přímo v TV? Děkuji.[/QUOTE]
Já mám tutéž telku,kostičkuje občas,zjistil jsem,že to ruší WIFINA v USB portu.
[QUOTE=kissman;485189]Já mám tutéž telku,kostičkuje občas,zjistil jsem,že to ruší WIFINA v USB portu.[/QUOTE]
Podobná zkušenost. U mě způsoboval rušení některých kanálů (kostičkování) wifi router v blízkosti TV (méně než metr).
Podobná zkušenost. U mě způsoboval rušení některých kanálů (kostičkování) wifi router v blízkosti TV (méně než metr).
[QUOTE=kissman;485189]Já mám tutéž telku,kostičkuje občas,zjistil jsem,že to ruší WIFINA v USB portu.[/QUOTE]Pokud to byl originální wifi dongle od Samsungu, tak to je docela hloupý problém.
---------- Doplněno v 10:11 ---------- Původní příspěvek byl napsán v 10:11 ----------
[QUOTE=Saxel;485270]Podobná zkušenost. U mě způsoboval rušení některých kanálů (kostičkování) wifi router v blízkosti TV (méně než metr).[/QUOTE]V jakém to bylo pásmu: 2,4GHz, nebo 5GHz?
---------- Doplněno v 10:11 ---------- Původní příspěvek byl napsán v 10:11 ----------
[QUOTE=Saxel;485270]Podobná zkušenost. U mě způsoboval rušení některých kanálů (kostičkování) wifi router v blízkosti TV (méně než metr).[/QUOTE]V jakém to bylo pásmu: 2,4GHz, nebo 5GHz?
Wifi router (dualband/dualradio a/g/n/ac) mám od TV 0,5m a nic neruší...
V tomto případě je tedy problematický router nebo daný model TV nebo také anténní svod/konektor k TV.
V tomto případě je tedy problematický router nebo daný model TV nebo také anténní svod/konektor k TV.
[QUOTE=jis;485271]...V jakém to bylo pásmu: 2,4GHz, nebo 5GHz?[/QUOTE]
2,4GHz. Jasně, je to úplně mimo frekvence TV kanálů, ale zřejmě docházelo k nějakým interferencím a určité TV kanály byly silně zarušené. Problém jsem vyřešil tím, že jsem na routeru nastavil napevno kanál wifi, při kterém k žádnému rušení nedochází. Pro úplnost - přijímám DVB-C na frekvencích v rozsahu 186-826 MHz.
2,4GHz. Jasně, je to úplně mimo frekvence TV kanálů, ale zřejmě docházelo k nějakým interferencím a určité TV kanály byly silně zarušené. Problém jsem vyřešil tím, že jsem na routeru nastavil napevno kanál wifi, při kterém k žádnému rušení nedochází. Pro úplnost - přijímám DVB-C na frekvencích v rozsahu 186-826 MHz.
Na pevno nastavený kanál na AP je dobrým standardem nejen kvůli možnému kolísání přenosovné rychlosti. Takto mám nataveno - pevný kanál na AP a toto nastavuji vždy u nového AP.
Ahoj vsetkym,
Mam C650 a v poslednej dobe mi obcas pri zapnuti nenabehne zvuk, staci dialkovym vypnut a znova zapnut a uz je to v poriaku.
Deje sa to len obcas 2-3krat za tyzden. Chcem vediet ci niekto nemal takuto poruchu.
Dakujem.
Mam C650 a v poslednej dobe mi obcas pri zapnuti nenabehne zvuk, staci dialkovym vypnut a znova zapnut a uz je to v poriaku.
Deje sa to len obcas 2-3krat za tyzden. Chcem vediet ci niekto nemal takuto poruchu.
Dakujem.
Ahoj,dělá mi to na hdmi ,na kterém je připojen sat. Ferguson Ariva 200HD,musím tehdy vypnout a zapnout sat.
Zdravím majitele teto TV.
Nějak nemohu přijit na to jak setřadit programy.
Menu - kanaly - spravce kanalu a co dal???
Nějak nemohu přijit na to jak setřadit programy.
Menu - kanaly - spravce kanalu a co dal???
Nejlépe a nejjednodušeji takto (případně si pohledej novou verzi): https://www.tvfreak.cz/forum/showthread.php/29521-editace-kanalu-v-pc-pro-tv-samsung-rady-c-a-d
Snadno a rychle primo v tv. Jednotlivym predvolbam jen zmen poradove cislo ,je na to jestli se nepletu jedno z barevnych txt tlacitek,viz napoveda dole na obrazovce.(nejsem momentalne u tv).Do 5ti minut nemas co delat.Rozhaze se mi to pri kazdem manualnim ladeni,kdyz zkousim MUXY,jestli neco neni noveho.
:-?
Zase tak jednoduché to není:
Menu - Anténa - Správce kanálů (najedeš si na kanál, jehož pozici chceš změnit) - Nástroje - Upravit č. kanálu.
Kanál, na kterém právě stojíš, se změní podle tebou zadaného čísla, resp. přehodí se s tím, který byl na tebou zadaném čísle. A takhle od bodu Nástroje jeden po druhém. Docela pakárna...:-k
Zase tak jednoduché to není:
Menu - Anténa - Správce kanálů (najedeš si na kanál, jehož pozici chceš změnit) - Nástroje - Upravit č. kanálu.
Kanál, na kterém právě stojíš, se změní podle tebou zadaného čísla, resp. přehodí se s tím, který byl na tebou zadaném čísle. A takhle od bodu Nástroje jeden po druhém. Docela pakárna...:-k
Jsem jedinej, komu se ztratil Picasa widget? Zrovna tohle mě docela štve, protože to byl jeden z mála používanejch. Po Google Maps další dobrej, kterej zrušili :-(
Již několik dni se mi po zapnutí internet@tv objevuje hláška "došlo k rušení sítě" a internet@tv se zavře. Připojením k síti to nebude, protože se bez problémů dostanu na NAS a ostatní počítače a někdy, než se objeví tato hláška, tak i na apps např. accuweather apod. Taktéž test rychlosti připojení ukazuje cca 12 Mbit/s. Nemá někdo podobný problém nebo radu jak to vyřešit. Předem děkeji.
Ještě doplním, že jsem odinstaloval všechny aplikace a provedl tovární nastavení internet@tv, ale nepomohlo to.
Ještě doplním, že jsem odinstaloval všechny aplikace a provedl tovární nastavení internet@tv, ale nepomohlo to.
Mám stejnou zkušenost jako adlib, posledních pár dní je internet tv nefunkční (Samsung LE46C650, fw 3007, doteď vše šlapalo jak hodinky...). Cca 2 dny zpět ráno se mi podařilo službu na cca hodinku spustit a od té doby zas nic. Je možné že jde o nějáký výpadek ze strany Samsungu...
Zdar.
Když převedu film do MKV, kde nastavím H.264 level 5.1 nebo 5.2, telka ho nepřehraje.
Nemá někdo vyzkoušené do kterého levelu to umí?
Když převedu film do MKV, kde nastavím H.264 level 5.1 nebo 5.2, telka ho nepřehraje.
Nemá někdo vyzkoušené do kterého levelu to umí?
Ahoj,
na LCD 40C650 nyní začalo vyskakovat při spuštění aplikace Youtube hláška, že služba skončí v březnu 2015 protože nebude podporována. Chtěl bych se zeptat zda neexistuje nějaká alternativní aplikace? Případně jak dále řešit přístup na Youtube? Doposavad mi přišlo pohodlné ovládání pouze přes jednu ovladačku..
Přemýšlel jsem např. o chromecast, tam ale bude problém, že ovládání bude možné pouze přes PC nebo mobil, ne?
Nemá někdo nějaké zajímavé doporučení, přesto čím levnější tím lepší :-)
Děkuji
na LCD 40C650 nyní začalo vyskakovat při spuštění aplikace Youtube hláška, že služba skončí v březnu 2015 protože nebude podporována. Chtěl bych se zeptat zda neexistuje nějaká alternativní aplikace? Případně jak dále řešit přístup na Youtube? Doposavad mi přišlo pohodlné ovládání pouze přes jednu ovladačku..
Přemýšlel jsem např. o chromecast, tam ale bude problém, že ovládání bude možné pouze přes PC nebo mobil, ne?
Nemá někdo nějaké zajímavé doporučení, přesto čím levnější tím lepší :-)
Děkuji
Ahojte, dá sa ešte rozchodiť PVR aj na firmware 3018.1? Pretože to v servisnom menu akosi nemám. Alebo len neviem správny spôsob? :) Ďakujem za odpoveď.
Aj ja by som rad vedel ako rozbehat PVR , ale nedošiel som na to. Ci to funguje iba na digitálne tv alebo aj na tie internetové co som našiel.?
Na vlastne riziko!
http://wiki.samygo.tv/index.php5?title=Enabling_the_PVR_for_C-Series
http://wiki.samygo.tv/index.php5?title=Enabling_the_PVR_for_C-Series
[QUOTE=danusko;516065]Aj ja by som rad vedel ako rozbehat PVR , ale nedošiel som na to. Ci to funguje iba na digitálne tv alebo aj na tie internetové co som našiel.?[/QUOTE]
sorry to som chcel napísať inde... ale dik
sorry to som chcel napísať inde... ale dik
Používám na tomto TV úspěšně PVR již několik let s pomocí externího HDD. Nyní jsem si zakoupil tento externí SSD: [odkaz, pro zobrazení se přihlaste], ale mám s ním následující problém. SSD se naformátuje, otestuje a normálně funguje, ale vždy cca po třech dnes se při spuštění nahrávání nebo timeschiftu objeví hláška, že disk není naformátovaný a je nutno ho znovu naformátovat. Nesetkal se někdo s tímto problémem?
Behem tech trech dnu casto nahravas, mazes, pouzivas timeshift? Problem by mohl byt ze neprobehne trim. Standardne se o to stara operacni system a firmware disku. Zkusil bych jiny disk nebo jej vyzkouset nejakou dobu provozovat pod OS v PC. Disk take muze byt vadny.
Nahrávání nebo timeschift používám minimálně někdy třeba vůbec, jedná se o externí disk 1,8", takže se předpokládá, že pod OS se nebude používat vůbec. Disk jsem ještě vyzkoušel rozdělit na dva disky - jeden jako nahrávací a druhý jako klasické úložiště a vždy spadne pouze ten pro nahrávaní, na druhém je možno bez problémů přehrávat uložený obsah a zůstává beze změn.
Zdravím Vas.
Mám problém, chcel som si spojazdniť PVR na telkeLE40C650L1W(podla strany 77). avšak som si neskoro vsimol, že mam firmware 3018.1 a tam sa to už nedá..lenže problém vznikol, že pravdepodobne som si niečo prepol a nejdu mi žiadne tv kanaly. skusal som aj továrenske nastavenia ale nic nezabera stale vypisuje slaby alebo ziadny signal.(susedovi nadomnou tv ide). Prosím o radu .. vdaka
Mám problém, chcel som si spojazdniť PVR na telkeLE40C650L1W(podla strany 77). avšak som si neskoro vsimol, že mam firmware 3018.1 a tam sa to už nedá..lenže problém vznikol, že pravdepodobne som si niečo prepol a nejdu mi žiadne tv kanaly. skusal som aj továrenske nastavenia ale nic nezabera stale vypisuje slaby alebo ziadny signal.(susedovi nadomnou tv ide). Prosím o radu .. vdaka