Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

DVBViewer + ffdshow začalo náhle trhat (i SD)

blahusf (7)|11.4.2010 15:31
Ahoj,
donedávna jsem neměl problém, používal jsem pro sledování DVB-S DVBViewer Pro 4.2.1 + ffdshow (nějaký starší build z roku 2009), vše fungovalo OK.
Postupem času jsem různě aktualizoval ATI catalyst, aktualizace windows, ffdshow apod... Jednoho dne jsem zaregistroval, že obraz nějak trhá, není úplně plynulý a čas odčasu ca jednou za 5 minut se sekne (kostičky + přeskočí zvuk). Přikládal jsem to vichřici a domnělému pootočení paraboly. Dokonce jsem zavolal odborníky, aby mi to zaměřili pořádně, prý to ale bylo celkem OK ale ještě to poladili. Ve výsledku ale ani toto nepomohlo.

Vyzkoušel jsem:
- všechny možné verze ffdshow
- všechno možné nastavení ve fddshow (vč. fronta snímků, barevné prostory,...)
- všechny možné renderery
- všechny možné verze CCC (ATI Catalyst) - včetně poslední 10.3
- přeinstalování Windows (Vista)
- všechny možné verze ovladačů SAT karty

Zaregistroval jsem, že v "DVB source" (nebo jak se jmenuje), se každé trhnutí projeví v "Discontinuities", zároveň v "Video buffers" se pohybuju kolem 60, někdy ke 100, tam to většinou zubuchne (cukne).

CPU je na ca 30%.

Očividně to tedy ffdshow stíhá "počítat", ale prostě se to nějak nedostane včas na výstup.

Moje poslední nadějě je ještě vyzkoušet úplně původní ATI driver, se kterým to jelo. Snad se k tomu ještě namotivuju. Taky chci vyzkoušet na delší dobu další kodeky - krátkodobě to s PowerDVD 8 a 9 (DXVA) vypadá OK. Nicméně preferuju ffdshow...

Nesetkal se někdo s podobným problémem? Moc díky.

--------------------
AMD 4850e, Gigabyte 780g (MA78GM-S2H), onboard Radeon HD3200, 2GB, Technisat Skystar HD2, Vista, DVBViwer 4.2.1.0, ffdshow 3346, ReClock, FullHD TV (HDMI).
vivid.sk (11472)|11.4.2010 16:34