Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

co vše je zapotřebí k HD programům

kerosen (11)|19.6.2010 22:22
zdravím,jsem laik a chtěl bych se zeptat co vše je zapotřebí k programům v HD kvalitě-mám sice upc ale jak jsem se dočetl tak většina lidí jejich HD programy co se týká kvality nemusí,mám tv lcd samsung 40LEC630 mám settopbox od upc ten standartní. díky moc
rudlus (539)|19.6.2010 22:38
[quote=kerosen;286505]zdravím,jsem laik a chtěl bych se zeptat co vše je zapotřebí k programům v HD kvalitě-mám sice upc ale jak jsem se dočetl tak většina lidí jejich HD programy co se týká kvality nemusí,mám tv lcd samsung 40LEC630 mám settopbox od upc ten standartní. díky moc[/quote]

co to mumlas???xixixixixxixixixixi :)
kde jich najdes tolik po kope???
a co jaka kvalita??
na jedne urovni a ne snad lepsi nez ti druzi
kup si jenom primiac novy hd nejaky anebo si vem nejakej dotovanej.ale ten pujde jenom 720-a mas to...teda +5e za hd balik od upc...
nic vic netreba..
Pitomec (10211)|20.6.2010 11:39
[quote=kerosen;286505]zdravím,jsem laik a chtěl bych se zeptat co vše je zapotřebí k programům v HD kvalitě-mám sice upc [COLOR=red]ale jak jsem se dočetl tak většina lidí jejich HD programy co se týká kvality nemusí[/COLOR],mám tv lcd samsung 40LEC630 mám settopbox od upc ten standartní. díky moc[/quote]
Kde ses to dočetl, nějak to nemůžu najít. Dík za odkaz...
MAKcz (205)|21.6.2010 10:45
[quote=kerosen;286505]zdravím,jsem laik a chtěl bych se zeptat co vše je zapotřebí k programům v HD kvalitě-mám sice upc ale jak jsem se dočetl tak většina lidí jejich HD programy co se týká kvality nemusí,mám tv lcd samsung 40LEC630 mám settopbox od upc ten standartní. díky moc[/quote]

Zapotrebi je TV s CL slotem, dekoder a karta co pak nacpes do TV. Pripadne pokud ti nevadi mit vice ovladacu tak si pronajmout od UPC HD tuner.