Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

poradte hd satelit

haskyvk (17)|7.12.2010 11:57
zdarvim.planujem si kupit hd satelit,no potrebujem poradit,nakolko som laik a nechcem kupovat nieco co mozno casom olutujem.kartu chcem skylink hd.a k funkciam: aspon na 2-3 satelity naraz bez predstavenia anteny,nahravanie na externy hdd,cena zhruba do 350 euro co je max.dakujem
Dagy2 (3153)|7.12.2010 13:26
jedna z tisíc možností (nekonfliktná, funkčná bez potreby čokoľvek niekde inštalovať, hľadať, downloudovať):
1x parabola 85cm
1x držiak paraboly
1x držiak pre viacero LNB
4x LNB
1x Diseq prepínač 4/1
10ks F-konektor
x metrov koax káblu
1x prijímač TechniSat HD8SX
1x CI modul TechniCrypt
1x SkyLink karta ICE !!!
1x HDMI kábel
1x slušný TV
2x divák
1x WD USB disk 320GB (najlepšie aj s USB káblikom)
haskyvk (17)|8.12.2010 11:52
jasne len cena trosku prevysuje moje moznosti.oplati sa kupit set alebo si to dat poskladat?
Dagy2 (3153)|8.12.2010 12:58
niekedy samozrejme formou setu zakomponuje predajca lepšiu cenu. Ale treba vedieť čo v tom sete je.
Ak ti stačia 2 družice 19.2E a 23.5E, môžeš ušetriť na 4xLNB+Diseq a nahradiť 1xmonoblokLNB.
juurosik (117)|8.12.2010 22:09
[quote=haskyvk;313321]jasne len cena trosku prevysuje moje moznosti.oplati sa kupit set alebo si to dat poskladat?[/quote]

Ja by som kúpil Ariva 200 HD za 105 € s !!!. Na "bazos.sk" kúp parabolu, monoblok twin, držiak a kabel za cca 35 €. Kartu Skyling Standart za cca 60 €. Poprípade tam môžeš zobrať aj Arivu za 80 € bez!!! Keď to zrátaš, za ostatné môžeš kúpiť bohatého Ježiška. Zdôvodnenie: kvalitný a bezproblémový príjem. Ja už má doma dve a spokojnosť celej rodiny
haskyvk (17)|9.12.2010 22:22