Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

TechniSat TechniBox SIR nahrávání

Liuni (5)|10.12.2010 09:42
Prosím o radu, pořídil jsemsi výše jmenovaný satelitní receiver. Po nahrání pořadu vznikne nahrávka s koncovkou trp. Dle recenze na tento produkt je nahrávka kodovaná. Existuje nějaký software který kódování zruší aby byla možnost dále zpracovat nahrávku v PC. Děkuji všem za radu.
z@y (22)|12.12.2010 16:43
Kolbis (0)|1.11.2011 10:05
Zdravím,

tento přijímač s kartou SkyLink (čisté IRDETO, zatím jeeště nezaregistrovaná) mi zaznamenává kódované programy kódovaně. Alespoň tak naznačuje znak "dolaru" v seznamu nahraných pořadů. Jsem v satelitním příjmu začátečník a tak se chci ujistit.

Je možné, že pořad nahraný včera jde normálně sledovat a řekněme za týden už ne? Respektive je pak vidět při přehrávání jen černá obrazovka? Změní se snad za ten týden nějak kódování a už to holt přehrát nejde?

A doplňující dotaz. Pokud bych přijímač osadil modulem Mascom CR/IR [odkaz, pro zobrazení se přihlaste] a kartu zastrčil do něj. Nahrávaly by se pak pořady dekódované nebo bych si vůbec nepomohl?
mirekv (7169)|1.11.2011 10:33
Nedá se někde nastavit formát nahrávky? Já mám Technistar od stejného výrobce a nahrává v běžně koukatelném a zpracovatelném *.ts.
golfLC (1941)|1.11.2011 10:46
[quote=mirekv;375167]Nedá se někde nastavit formát nahrávky? Já mám Technistar od stejného výrobce a nahrává v běžně koukatelném a zpracovatelném *.ts.[/quote]

Technistar je od technisatu, ale technibox sir si dal len technisat vyrabat, je to kopia DIZIPIE [odkaz, pro zobrazení se přihlaste] s technisatom má spoločný len názov, inak nič, ani fw, ani menu, ani moznosti nastavovania typu nahravok, o komforte ani radšej nepíšem :-(
Kolbis (0)|1.11.2011 10:48