Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Samsung widgety: NetPlayer a iné

Baristom (4)|24.12.2016 09:30
Mám na vás prosbu. Jsem začátečník ve Smart tv, mám Samsung a chtěl bych si přidat vlastní m3u playlist uložený na flash disku. Četl jsem zde, že to jde pres aplikaci Seyirturk. Jak ji ale nainstaluji? v seznamu aplikací neni. Dik
jito (999)|24.12.2016 09:44
Jde to i online pomocí aplikace SS IPTV.
http://ss-iptv.com/en/
Baristom (4)|24.12.2016 15:33
Můžeš trochu poradit jak? Jak nastavit v Ssiptv cestu na flash disk zasunuty do televize?
jito (999)|24.12.2016 17:11
Ale já píšu online-žádná flashka není potřeba.
Mě se to zdá praktičtější.
Baristom (4)|24.12.2016 19:39
A kam si mám ten svůj playlist uložit? Nebo jak ho přidám? Když ho mám na pc?
Jj jsem to vše delal přes telefon a tam mi to nešlo. [emoji2] [emoji2] [emoji2] už to fici díky za nakopnuti
marcel2000 (28)|24.2.2017 19:48
Mam ssiptv a v pohode fungovalo len mi treba nove m3u co som mal tak to uz padlo.
ahoj123 (6)|13.11.2018 17:39
Lidi, vím, že toto je tak trochu mrtvé téma… a nejvíc asi radil @MILOSHKO

Ale i tak po několika dnech pátrání mi to nedá se zeptat, neboť už nevím…

na samsung TV řady C mám nstreamlmod 3.0, vše v pohodě… xml soubory to načítá, všechna menu fajn…
Ale jakmile se tam snažím dostat m3u soubor, tak konec… Zaboha ho to v tom xml nenajde… ať tam dávám co tam dávám…

Nemá někdo někde uložený starý xml soubor pro nstreamlmod 3 s m3u? Zajímal by mě ten zápis…

Můj zápis, který nefunguje (nachází se uprostřed dobře naformátovaného xml souboru):

USB nepřipadá v úvahu už jen z toho důvodu, že na net se mi automaticky aktualizuje přes FTP vždy nová verze m3u listu, kvůli tokenům…
díky moc aspoň ten STARÝ FUNKČNÍ XML S M3U listem…
ahoj123 (6)|18.11.2018 14:56