Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

SD prijímač vs. hdtv prijímač

marcelko (65)|26.6.2011 16:40
Zdravím Vás. Chcel by som poradiť som v tomto amatér, síce jeden sat. som si už zapojil
pomocou tohoto fóra ked som chcel naladit Horror channel :) . Rozhodol som sa pre kúpu Skylinku ale, vid. nákres.

1. Môžem pripojiť LNB monoblock twin HD k obyčajnému SD prijímaču s CRT tv /či to bude bezproblémovo fungovať/

2. A ako to vlastne je keď druhý prijímač chcem mať HDtv čo sa týka skylink karty/ musím ich mať dve? v každej čítačke jednu,alebo stači 1 karta v jednom prístroji a načíta si to aj druhý ako to vlastne je.

3. Chcem sa ešte opítat na dierkovanu parabolu či je to len estetická žáležitosť alebo to má
aj nejaký tech. význam

Dakujem zatiaľ za každú radu.
sat.jpg
Pitomec (10211)|26.6.2011 17:09
1. Konvertor nijak nesouvisí s SD nebo HD - je to úplně jedno.
2. Co přijímač, to karta. A opět je jedno jestli SD nebo HD programy.
3. Nesmysl.
marcelko (65)|26.6.2011 17:22
OK Pitomec, čo sa týka bodu 3. som si to aj myslel ale...pre istotu
Čítal som na stranke skylinku čo sa týka tvojej odpovede bod 2. máš pravdu
čo prístroj to karta zlakol som sa ze treba platiť za 2 karty je tam nejaká ponuka za cca 35€
druhá v domácnosti na rok to nieje zlé myslím.
Pustím sa dotoho budem informovať ako som dopadol rozmyšlam nad para. 105 + Multimediálny pevný disk alebo hdtv prijímač s HDD,niečo také tak uvidim. Neviem sa rozhodnúť či jednu srkinku alebo dve.
Pitomec (10211)|26.6.2011 17:35
U Skylinku existuje karta NEXT, na které je duplicitně totéž co na kartě hlavní (cena 880Kč/rok). Ale toto má samozřejmě smysl jenom u placených programů.
Dagy2 (3153)|26.6.2011 18:13
Marcelko to bude nová inštalácia? Alebo ako súvisí tvoj dotaz s konštatovaním, že už si jeden prijímač naladil?