Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Panasonic 2012 preview - VT50, GT50, ST50

tragikomix (22)|24.6.2012 18:27
Tak uz je 50ST50-ka doma :-) Tedka necham televizi zahorovat alespon tech vyse zminovanych 100hodin a pote se zacne testovat.. Na rychlo jsem ji pripojil k UPC setop boxu pres standartne dodavanou redukci na scart. Nicmene v tomhle jsem uplny laik a urcite bych uvital rady jak nejlepe pripojit kabelove vysilani od UPC.
Jakym zpusobem mate zapojenou UPC kabelovky vy? Setop-box? CA-modul? Typ kabelu? V tomhle opravdu plavu.
I prestoze je toto moje prvni TV, zkusim po zahorovani a naslednem testovani napsat vlastni dojmy z TV.
spotnickoff (152)|24.6.2012 18:32
tak sorry, ale po tomto tragikomickom prispevku co je vyssie prestavam chodit citat toto vlakno. furt som pisal ze mnohym veciam kolo panaka nerozumiem, ale toto je uz silna kavicka... tak mnoho zdaru...
KamilZ (10277)|24.6.2012 18:41
tragikomix: ta přezdívka fakt sedí :-). Ale neboj, žádný učený z nebe nespadnul a stačí trochu aktivně číst a ne hned psát... Připoj to přes HDMI a pokud to Tvůj stb nemá, tak ho vyměň, stojí za to. Nebo dej CA modul přímo do TV a na stb se vykašli, pokud ho k něčemu speciálnímu nepotřebuješ.
tragikomix (22)|24.6.2012 18:45