Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Panasonic 2012 preview - VT50, GT50, ST50

tesla15 (505)|8.8.2012 13:06
Lze souhlasit, ALE začne rušit rámeček obrazovky. V tomto případě je i 50" skoro malá. Má praktická zkušenost - 85" je ze 3m ideální...:-)-:-)-:-)-
nunacek0 (947)|11.8.2012 21:22
[QUOTE=spotnickoff;419726]co je nove s nunackom? :-) ma uz telku? uz bude pomaly po olympiade :-))))[/QUOTE]

nunacek byl na chalupě tak olympiáda byla na starém CRT \ řeknu Vám že mi vlastně nic kromě větší úhlopříčky nechybělo. Obraz čistý, barvy velice i na stáří Tv ( cca12let) vynikající a to hlavní pohybová ostrost na 1 **. Jinak moje reklamace se stále vyřizuje jelikož se mi ještě neozvali...Tak tak je to se mnou


Jinak pro SIDA ja nejsem šťoura ani odborník. Jen asi jsem všímavější a ty pixely co zmiňuješ nejsou předmětem reklamace. Jen jsem na ně upozornil, že tam byly vypáleny.V obraze nebyly možné najít. Ani v Panasonicu je nenašli, až když mi zavolali a já jim přesně řekl v kterých místech jsou a při jakém barevném podkladě jsou zřetelně vidět...Jinak Olympiáda super a Špotáková mě opravdu potěšila..
P-E-K-Y (73)|12.8.2012 08:32
Opýtam sa majiteľov ST50, ako sú s TV spokojní a či s odstupom času našli nejaké pozorovateľné nedostatky, napr. DSEB?
ace960 (394)|12.8.2012 17:13
Mam 50" ST50 3 mesiace a k uvodnym postrehom pridavam stav po 3 mesiacoch:

> pohlad zhora - skutocne obraz tmavne, nie cela plocha naraz ale cast podla vysky odkial sa pozeram, nevadi mi to ale keby som tu o tom necital tak by ma to prekvapilo
V praxi to nevadi, TV nepozerame zhora.

> bzuci - pri pozerani tv to pocut cez noc pri hlasitosti 1-2, inak to pocut aj cez den ked sa da ucho dozadu alebo nabok
Bud bzuci menej (nepravdepodobne) ale som si zvykol a nevnimam to (pravdepodobne).