Skylink a CS Link od září zavedou servisní poplatek 29 Kč u neplacených nabídek
[QUOTE=vpa;420081]Já vím samozřejmě, že zadarmo napořád je nesplnitelné a taky takovou nabídku nedávám, ale když už ji někdo dá, ví že je nesplnitelná a neomluví se, tak je podvodník a zloděj. [/QUOTE]V tomto případě jde o zdražení o 29Kč/měsíčně (z 0Kč na 29Kč) => jsou to tvými slovy lháři, podvodníci, zloději...
Pokud někdo zdraží zboží o 29Kč (příkladem z 1550Kč na 1579Kč), tak je také lhář, podvodník, zloděj?
Kdybych to takto hodnotil u svých dodavatelů, tak by všichni už museli "sedět" za lhaní, podvody, zlodějství... Chceš naše zboží za těchto podmínek? ANO nebo NE. Můžu si stěžovat tak leda na lampárně, nebo být bez zboží...
P.S.: Včera jsou obdržel "milostný" dopis od jednoho dodavatele s poděkováním za prodejní úspěchy a dole bylo malým písmem napsáno, že vzhledem k momentální situaci na trhu nám (všech dealerům) krátí rabat o 1%. Nadšený nejsem, ale právo změny cen (resp. rabatů) si dodavatel vyhradil v obchodních podmínkách...
Pokud někdo zdraží zboží o 29Kč (příkladem z 1550Kč na 1579Kč), tak je také lhář, podvodník, zloděj?
Kdybych to takto hodnotil u svých dodavatelů, tak by všichni už museli "sedět" za lhaní, podvody, zlodějství... Chceš naše zboží za těchto podmínek? ANO nebo NE. Můžu si stěžovat tak leda na lampárně, nebo být bez zboží...
P.S.: Včera jsou obdržel "milostný" dopis od jednoho dodavatele s poděkováním za prodejní úspěchy a dole bylo malým písmem napsáno, že vzhledem k momentální situaci na trhu nám (všech dealerům) krátí rabat o 1%. Nadšený nejsem, ale právo změny cen (resp. rabatů) si dodavatel vyhradil v obchodních podmínkách...
[QUOTE=vpa;420081]Sám od sebe si vyhodnotit něco za smluvního partnera je sebemrskačství, jak ses sám přesvědčil.[/QUOTE]
K tomu není co dodat. Teď jsi mě dostal.
K tomu není co dodat. Teď jsi mě dostal.
[QUOTE=roman_hk;420084]V tomto případě jde o zdražení o 29Kč/měsíčně (z 0Kč na 29Kč)[/QUOTE]
Zdarma <> 0. Je úplně jedno, jestli je tam je 1 Kč, 29 Kč nebo 50 Kč měsíčně.
[QUOTE=roman_hk;420084]P.S.: Včera jsou obdržel "milostný" dopis od jednoho dodavatele s poděkováním za prodejní úspěchy a dole bylo malým písmem napsáno, že vzhledem k momentální situaci na trhu nám (všech dealerům) krátí rabat o 1%. Nadšený nejsem, ale právo změny cen (resp. rabatů) si dodavatel vyhradil v obchodních podmínkách...[/QUOTE]
To je naprosto korektní a pochopitelný postup.
Zdarma <> 0. Je úplně jedno, jestli je tam je 1 Kč, 29 Kč nebo 50 Kč měsíčně.
[QUOTE=roman_hk;420084]P.S.: Včera jsou obdržel "milostný" dopis od jednoho dodavatele s poděkováním za prodejní úspěchy a dole bylo malým písmem napsáno, že vzhledem k momentální situaci na trhu nám (všech dealerům) krátí rabat o 1%. Nadšený nejsem, ale právo změny cen (resp. rabatů) si dodavatel vyhradil v obchodních podmínkách...[/QUOTE]
To je naprosto korektní a pochopitelný postup.
[QUOTE=roman_hk;420084]V tomto případě jde o zdražení o 29Kč/měsíčně (z 0Kč na 29Kč) => jsou to tvými slovy lháři, podvodníci, zloději...
Pokud někdo zdraží zboží o 29Kč (příkladem z 1550Kč na 1579Kč), tak je také lhář, podvodník, zloděj?
Kdybych to takto hodnotil u svých dodavatelů, tak by všichni už museli "sedět" za lhaní, podvody, zlodějství... Chceš naše zboží za těchto podmínek? ANO nebo NE. Můžu si stěžovat tak leda na lampárně, nebo být bez zboží...
P.S.: Včera jsou obdržel "milostný" dopis od jednoho dodavatele s poděkováním za prodejní úspěchy a dole bylo malým písmem napsáno, že vzhledem k momentální situaci na trhu nám (všech dealerům) krátí rabat o 1%. Nadšený nejsem, ale právo změny cen (resp. rabatů) si dodavatel vyhradil v obchodních podmínkách...[/QUOTE]
Vtip je v tom, že oni nezdražili, balíček "gratis" je přeci stále "zdarma", jen k němu něco neoddělitelně přibalili, co zdarma není. A v tom já spatřuji podvod a lež.
Kdyby řekli, balíček "gratis" končí a je nahrazen balíčkem "basic" za 29/měsíčně, tak by to sice také nepotěšilo, ale bylo by to fér.
Pokud někdo zdraží zboží o 29Kč (příkladem z 1550Kč na 1579Kč), tak je také lhář, podvodník, zloděj?
Kdybych to takto hodnotil u svých dodavatelů, tak by všichni už museli "sedět" za lhaní, podvody, zlodějství... Chceš naše zboží za těchto podmínek? ANO nebo NE. Můžu si stěžovat tak leda na lampárně, nebo být bez zboží...
P.S.: Včera jsou obdržel "milostný" dopis od jednoho dodavatele s poděkováním za prodejní úspěchy a dole bylo malým písmem napsáno, že vzhledem k momentální situaci na trhu nám (všech dealerům) krátí rabat o 1%. Nadšený nejsem, ale právo změny cen (resp. rabatů) si dodavatel vyhradil v obchodních podmínkách...[/QUOTE]
Vtip je v tom, že oni nezdražili, balíček "gratis" je přeci stále "zdarma", jen k němu něco neoddělitelně přibalili, co zdarma není. A v tom já spatřuji podvod a lež.
Kdyby řekli, balíček "gratis" končí a je nahrazen balíčkem "basic" za 29/měsíčně, tak by to sice také nepotěšilo, ale bylo by to fér.
[QUOTE=HWTest;420096]Vtip je v tom, že oni nezdražili, balíček "gratis" je přeci stále "zdarma", jen k němu něco neoddělitelně přibalili, co zdarma není. A v tom já spatřuji podvod a lež.
Kdyby řekli, balíček "gratis" končí a je nahrazen balíčkem "basic" za 29/měsíčně, tak by to sice také nepotěšilo, ale bylo by to fér.[/QUOTE]
Přesně
Kdyby řekli, balíček "gratis" končí a je nahrazen balíčkem "basic" za 29/měsíčně, tak by to sice také nepotěšilo, ale bylo by to fér.[/QUOTE]
Přesně
[QUOTE=vpa;420094]Zdarma <> 0. Je úplně jedno, jestli je tam je 1 Kč, 29 Kč nebo 50 Kč měsíčně.[/QUOTE]Zdarma znamená, že účtovaná cena za zboží/službu je 0Kč. Každému normálně myslícímu člověku musí být snad jasné, že "zdarma" není nikde nic a zaplatí to zákazník v jiném zboží či službě. Mám tomu rozumět tak, že každý, kdo zdraží je lhář, podvodník, zloděj?
[QUOTE=vpa;420094]To je naprosto korektní a pochopitelný postup. [/QUOTE]Stejně jako u M77. Nikdo nikoho nenutí s novými podmínkami souhlasit. Problém se zákonem má SL pouze v tom, že mu běžela po 1.6.2012 ještě cca 15 dnů reklama, že je to "grátis".
[QUOTE=HWTest;420096]Vtip je v tom, že oni nezdražili, balíček "gratis" je přeci stále "zdarma", jen k němu něco neoddělitelně přibalili, co zdarma není. A v tom já spatřuji podvod a lež.[/QUOTE]To je pouze slovíčkaření. Někdo se o ty karty přece staral, takže lze říci, že servisní poplatek byl zdarma (neboli 0Kč) a teď je 29Kč.
[QUOTE=HWTest;420096] jen k němu něco neoddělitelně přibalili, co zdarma není[/QUOTE]Ale co je nezbytně nutné pro zajištění provozu jejich služeb... neboli zdražili z 0Kč na 29Kč.
[QUOTE=vpa;420094]To je naprosto korektní a pochopitelný postup. [/QUOTE]Stejně jako u M77. Nikdo nikoho nenutí s novými podmínkami souhlasit. Problém se zákonem má SL pouze v tom, že mu běžela po 1.6.2012 ještě cca 15 dnů reklama, že je to "grátis".
[QUOTE=HWTest;420096]Vtip je v tom, že oni nezdražili, balíček "gratis" je přeci stále "zdarma", jen k němu něco neoddělitelně přibalili, co zdarma není. A v tom já spatřuji podvod a lež.[/QUOTE]To je pouze slovíčkaření. Někdo se o ty karty přece staral, takže lze říci, že servisní poplatek byl zdarma (neboli 0Kč) a teď je 29Kč.
[QUOTE=HWTest;420096] jen k němu něco neoddělitelně přibalili, co zdarma není[/QUOTE]Ale co je nezbytně nutné pro zajištění provozu jejich služeb... neboli zdražili z 0Kč na 29Kč.
Ten název servisní poplatek ke grátis službě asi lidi nejvíc vytočil. Ono to vzniklo z historického počátku, kdy ČT vysílala zdarma na družici Kopernikus a najali si servisní organizaci T&T aby se starali o karty. Ta společnost se živila sama z ceny karet. Dnes kdy ten zdroj vyschl, tak se bude živit ze servisního poplatku a TV společnosti stále vysílají grátis. Souhlasím, měli to lidem vysvětlit trochu šetrněji.
Další rozhovor [odkaz, pro zobrazení se přihlaste] , asi nejzajímavější části (a nejhorší nakonec):
Otázka: To znamená, že do dvou let nechystáte zvýšení Servisního poplatku?
Odpověď: Zvýšení servisního poplatku neplánujeme.
Otázka: Myslíte si, že dosavadní koncept (bezplatná nabídka bez omezení) byl správným krokem pro podporu satelitní televize v Česku a na Slovensku?
Odpověď: V době, kdy tento koncept vznikal, nikdo nepochyboval o tom, že je ekonomicky udržitelný. Marže na prodané kartě pokrývala provozní náklady spojené s jejím provozem na cca 5 let. To mělo spolu s dalšími generovanými výnosy (např. z placené nabídky) stačit k dlouhodobě vyrovnané ekonomice. Naše marže se však během let konkurenčního boje radikálně snížila. Profitovali z toho zákazníci, distributoři, prodejci i Irdeto. Nikoli CS Link a Skylink. Současně však extrémně narostly požadavky na obsluhu systémů podmíněného přístupu. Namísto jednoho statického systému CryptoWorks provozujeme 3 systémy CryptoWorks a 2 systémy Irdeto, z toho jeden emulující CryptoWorks. Celkem tedy 5 systémů. Nároky na zákaznický servis rostly podobným tempem. Na trhu se objevily desítky exotických přijímačů s vyspělými funkcemi a řadou problémů s kompatibilitou, čímž rostly stížnosti zákazníků. Nezbylo nám, než začít komunikovat s výrobci, testovat, certifikovat … To všechno představuje nové náklady.
Otázka: Nový systém Irdeta přináší pro provozovatele nové možnosti – například surflock či párování karet. Chystáte některou z těchto či jiných funkcí do provozu?
Odpověď: Máte pravdu, že dosud nevyužíváme možností, které systém Irdeto poskytuje. Provozovatel platformy, který je odkázán na výnosy od zákazníků, se protipirátským opatřením nevyhne a musí se na ně připravovat. A pokud k nim přistoupí, zpravidla je dlouho předem neohlašuje.
Otázka: To znamená, že do dvou let nechystáte zvýšení Servisního poplatku?
Odpověď: Zvýšení servisního poplatku neplánujeme.
Otázka: Myslíte si, že dosavadní koncept (bezplatná nabídka bez omezení) byl správným krokem pro podporu satelitní televize v Česku a na Slovensku?
Odpověď: V době, kdy tento koncept vznikal, nikdo nepochyboval o tom, že je ekonomicky udržitelný. Marže na prodané kartě pokrývala provozní náklady spojené s jejím provozem na cca 5 let. To mělo spolu s dalšími generovanými výnosy (např. z placené nabídky) stačit k dlouhodobě vyrovnané ekonomice. Naše marže se však během let konkurenčního boje radikálně snížila. Profitovali z toho zákazníci, distributoři, prodejci i Irdeto. Nikoli CS Link a Skylink. Současně však extrémně narostly požadavky na obsluhu systémů podmíněného přístupu. Namísto jednoho statického systému CryptoWorks provozujeme 3 systémy CryptoWorks a 2 systémy Irdeto, z toho jeden emulující CryptoWorks. Celkem tedy 5 systémů. Nároky na zákaznický servis rostly podobným tempem. Na trhu se objevily desítky exotických přijímačů s vyspělými funkcemi a řadou problémů s kompatibilitou, čímž rostly stížnosti zákazníků. Nezbylo nám, než začít komunikovat s výrobci, testovat, certifikovat … To všechno představuje nové náklady.
Otázka: Nový systém Irdeta přináší pro provozovatele nové možnosti – například surflock či párování karet. Chystáte některou z těchto či jiných funkcí do provozu?
Odpověď: Máte pravdu, že dosud nevyužíváme možností, které systém Irdeto poskytuje. Provozovatel platformy, který je odkázán na výnosy od zákazníků, se protipirátským opatřením nevyhne a musí se na ně připravovat. A pokud k nim přistoupí, zpravidla je dlouho předem neohlašuje.
Otázka: Společnost M77 Group prošetřují různé orgány (ČTÚ, ÚOHS). Mohou výsledky šetření ovlivnit zavedení či případné zrušení Servisního poplatku?
Odpověď: Neočekáváme, že by výsledky jakéhokoli řízení mohly mít vliv na zavedení Servisního poplatku. Prokazatelně nám vznikají náklady, které prokazatelně nikdo nehradí. Nedokážu si představit, jak přinutit soukromou firmu k provozování prodělečného podnikání a generování ztráty.
Odpověď: Neočekáváme, že by výsledky jakéhokoli řízení mohly mít vliv na zavedení Servisního poplatku. Prokazatelně nám vznikají náklady, které prokazatelně nikdo nehradí. Nedokážu si představit, jak přinutit soukromou firmu k provozování prodělečného podnikání a generování ztráty.
Obzvláště pikantní je pak srovnání s rozhovorem starým jen několik měsíců:
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
V poslední době se opakovaně objevují spekulace o možném zpoplatnění bezplatné nabídky, kterou poskytují obě platformy. Jak to tedy bude do budoucna?
""Bezplatná nabídka se jmenuje bezplatná, protože se za ni neplatí"," vysvětluje webu parabola.cz Jaromír Glisník, ex-šéf společnosti TradeTec, který se dnes stará o integraci obou platforem do M77 Group. ""Samozřejmě jsme vždycky hledali a dále hledáme cesty, jak financovat služby našim zákazníkům"," tvrdí.
""Pokud provozujeme něco bez nákladů, nehodláme to zpoplatnit. Kde náklady máme (příklad - výměna karet), musíme je z něčeho uhradit"," vysvětluje.
A z ničeho nic, kde se vzaly, tu se vzaly, náklady jako blázen ...
I kámen by nad nimi ustrnul :-)
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
V poslední době se opakovaně objevují spekulace o možném zpoplatnění bezplatné nabídky, kterou poskytují obě platformy. Jak to tedy bude do budoucna?
""Bezplatná nabídka se jmenuje bezplatná, protože se za ni neplatí"," vysvětluje webu parabola.cz Jaromír Glisník, ex-šéf společnosti TradeTec, který se dnes stará o integraci obou platforem do M77 Group. ""Samozřejmě jsme vždycky hledali a dále hledáme cesty, jak financovat služby našim zákazníkům"," tvrdí.
""Pokud provozujeme něco bez nákladů, nehodláme to zpoplatnit. Kde náklady máme (příklad - výměna karet), musíme je z něčeho uhradit"," vysvětluje.
A z ničeho nic, kde se vzaly, tu se vzaly, náklady jako blázen ...
I kámen by nad nimi ustrnul :-)
[QUOTE=HWTest;420346]A z ničeho nic, kde se vzaly, tu se vzaly, náklady jako blázen ...[/QUOTE]
Trefa :)
Trefa :)
[QUOTE=HWTest;420346]Samozřejmě jsme vždycky hledali a dále hledáme cesty, jak financovat služby našim zákazníkům..
..Kde náklady máme (příklad - výměna karet), musíme je z něčeho uhradit[/QUOTE]Což je náznak vzniku ser.po.:-)-
..Kde náklady máme (příklad - výměna karet), musíme je z něčeho uhradit[/QUOTE]Což je náznak vzniku ser.po.:-)-
Kde náklady máme (příklad - výměna karet), musíme je z něčeho uhradit"," vysvětluje.
Výměna karet přece není zadarmo!
Výměna karet přece není zadarmo!
ja si myslim, ze to je len o pristupe skylinku k zakaznikom, ak sa rozhodli , ze maju zvysene naklady na svoju cinnost / a to vedeli uz dlho aspon podla clanku, ze to nie je udrzatelne / , a musia to riesit servisnym poplatkom, tak prvom rade stiahnem s kariet slovo gratis a az potom nasledne informujem o servisnych poplatkoch predajcov a zakaznikoch...
tu je clanok, ktory potvrdzuje moje slova, ze skylink klamal spotrebitelov....http://ekonomika.sme.sk/c/6496559/skylink-by-mali-mat-niektori-ludia-gratis-tvrdi-inspekcia.html
Inšpekcia Skylink podozrieva aj z nečestnej obchodnej praktiky. V ponuke má totiž balík programov Grátis, no podľa zákona sa môže slovo grátis používať, len keď je služba bezplatná a v cene sú už všetky súvisiace poplatky.
„Všetky doteraz zistené podklady sme postúpili príslušnému kontrolnému orgánu v Luxemburgu,“ informovala o podozrení inšpekcia.
Podobne môže dopadnúť aj vyšetrovanie Českého telekomunikačného úradu, ktorý preveruje legálnosť spoplatnenia Skylinku.
Inšpekcia Skylink podozrieva aj z nečestnej obchodnej praktiky. V ponuke má totiž balík programov Grátis, no podľa zákona sa môže slovo grátis používať, len keď je služba bezplatná a v cene sú už všetky súvisiace poplatky.
„Všetky doteraz zistené podklady sme postúpili príslušnému kontrolnému orgánu v Luxemburgu,“ informovala o podozrení inšpekcia.
Podobne môže dopadnúť aj vyšetrovanie Českého telekomunikačného úradu, ktorý preveruje legálnosť spoplatnenia Skylinku.
Mno, mam pocit, ze slovaci zareagovali neskoro, teda asi takto: Uz to Cesi napadli? Heeej? Tak uz mozme aj my, asi mozme, ked aj Cesi mozu. Ale inak radsej psssst, aby sme nevyplasili nejaku gorilu.
Jak tak občas sleduju tohleto vlákno tak mě napadají upravená slova klasika:
Můžete s tím nesouhlasit, můžete o tom diskutovat, můžete na ně nadávat a to je tak všechno, co s tím můžete udělat.
Můžete s tím nesouhlasit, můžete o tom diskutovat, můžete na ně nadávat a to je tak všechno, co s tím můžete udělat.
Gratis negratis, to je jen slovíčkaření, u nás obchoďák měl taky nápis "trvale nízké ceny" do doby, kdy nápisy zmizely a ceny poskočily.
[QUOTE=persson;420523]tu je clanok, ktory potvrdzuje moje slova, ze skylink klamal spotrebitelov....http://ekonomika.sme.sk/c/6496559/skylink-by-mali-mat-niektori-ludia-gratis-tvrdi-inspekcia.html
Inšpekcia Skylink podozrieva aj z nečestnej obchodnej praktiky. V ponuke má totiž balík programov Grátis, no podľa zákona sa môže slovo grátis používať, len keď je služba bezplatná a v cene sú už všetky súvisiace poplatky.
„Všetky doteraz zistené podklady sme postúpili príslušnému kontrolnému orgánu v Luxemburgu,“ informovala o podozrení inšpekcia.
Podobne môže dopadnúť aj vyšetrovanie Českého telekomunikačného úradu, ktorý preveruje legálnosť spoplatnenia Skylinku.[/QUOTE]
Článek je pořád jen článek. Do nějakého pravomocného rozhodnutí nějakého "oficiálního" státního orgánu ti může dát za pravdu i 100 takových článků a nic z toho.
Inšpekcia Skylink podozrieva aj z nečestnej obchodnej praktiky. V ponuke má totiž balík programov Grátis, no podľa zákona sa môže slovo grátis používať, len keď je služba bezplatná a v cene sú už všetky súvisiace poplatky.
„Všetky doteraz zistené podklady sme postúpili príslušnému kontrolnému orgánu v Luxemburgu,“ informovala o podozrení inšpekcia.
Podobne môže dopadnúť aj vyšetrovanie Českého telekomunikačného úradu, ktorý preveruje legálnosť spoplatnenia Skylinku.[/QUOTE]
Článek je pořád jen článek. Do nějakého pravomocného rozhodnutí nějakého "oficiálního" státního orgánu ti může dát za pravdu i 100 takových článků a nic z toho.
ale apon uz existuje pisomny dokaz ..... co tu niektori vytrvalo popierali vykrikmi .....tak ukaz, tak ukaz, tak ukaz ......
Len pre informaciu, ja si to samozrejme aj za to euro mesacne nechavam, len mi to nedalo, ked to naozaj slubovali ...
Len pre informaciu, ja si to samozrejme aj za to euro mesacne nechavam, len mi to nedalo, ked to naozaj slubovali ...
Vůbec nepochybuji o tom, že všichni odpůrci SP si pořidili Skylink v období mezi 1.3.2008-1.10.2008 a navíc o té botě Skylinku věděli. Proč to tady tedy nenapsali? Ale bota je to hezká, dopad zřejmě bude mít malý (malý počet aktivovaných karet v tomto období). Ještě to mohou uhádat tak, že nezměnili ceník, ale jen VOP a ceník změnili až s dalšími VOP.
Tak ukonči smluvní vztah a přestup ke konkurenci, která neklamala a neklame a nikdy klamat nebude. Až ji najdeš, tak nám dej včas vědět. :-)-
OSVČ nebo malá firmička nemá na to dělat poskytovatele satelitní TV a velké společnosti si dělají (a budou dělat) to, co oni chtějí a právo (zákony) si otočí tak, jak sami potřebují - bohužel.:mad:
OSVČ nebo malá firmička nemá na to dělat poskytovatele satelitní TV a velké společnosti si dělají (a budou dělat) to, co oni chtějí a právo (zákony) si otočí tak, jak sami potřebují - bohužel.:mad:
Pokud tady někdo neustále fňuká o principech, klamáních, lhářích.... atd., tak mu holt "musím poradit". :-)-
Ale nerad mu co uz davno urobil..:) Je to na 35 strane uplne horny prispevok, Bola to odpoved pre KamilaZ..:)
Pani dnes som narazil na zaujimavu stranku, ktora jasne hovori, preco skylink neopravnene pyta servisny poplatok, je to stranka Zruzenie satelitnych predajcov na Slovensku, cize by mali mat velmi dobre informacie , ktore mi ako koncovi zakaznici nemame ... Tiez je tam velmi zaujimave video....Stranku mozete stiahnut tu: http://www.slovsat.sk/ A este nieco na pobavenie, co nasi ministersky uradnici z ministerstva hospodarstva vymysleli..:) za toto ich platime..:) ... http://ekonomika.sme.sk/c/6504180/peniaze-za-skylink-ma-vratit-predajca-satelitneho-prijimaca.html... Dobre su tam odkazy ludi na tento clanok, prijemne pobavenie...:)
Dalsia vec , ktora je zaujimava, nejako sa to zacalo okolo skylinku otacat v jeho neprospech, ludia sa zacali aktivizovat.... Ani sa nemozme cudovat, ved oklamat 2 000 000 ludi to chce fakt cloveka bez chrbtovej kosti..:) http://ekonomika.sme.sk/c/6505169/anonymous-hrozi-utokmi-na-cs-link-skylink-a-inspekciu.html
prva dobra sprava pre ludi, ten tlak nevydrzali....Pravo MIroslav Babka, konecne to povedal na plnu hubu, ze klamali zakaznikov....
[QUOTE=persson;421493]Dalsia vec , ktora je zaujimava, nejako sa to zacalo okolo skylinku otacat v jeho neprospech, ludia sa zacali aktivizovat.... Ani sa nemozme cudovat, ved oklamat 2 000 000 ludi to chce fakt cloveka bez chrbtovej kosti..:) http://ekonomika.sme.sk/c/6505169/anonymous-hrozi-utokmi-na-cs-link-skylink-a-inspekciu.html[/QUOTE]
Myslim si ze tohle je jen zbytecny populizmus,presne jak naposledy s "aferou" zdileni...
Skylink je velka firma a ma urcite dost pravniku na to,aby si to jakoliv obhajila,cili nikdo ani mi s tim nic neudelame.
jedine jak se jim "pomstit" je,ze se jim vrati karta at vrati penize a prejdeme masove vsichni n ajinyho operatora,nebo DVB-T..Takze muj nazor je ze se tady opet bavime zbytecne a o nicem.
Myslim si ze tohle je jen zbytecny populizmus,presne jak naposledy s "aferou" zdileni...
Skylink je velka firma a ma urcite dost pravniku na to,aby si to jakoliv obhajila,cili nikdo ani mi s tim nic neudelame.
jedine jak se jim "pomstit" je,ze se jim vrati karta at vrati penize a prejdeme masove vsichni n ajinyho operatora,nebo DVB-T..Takze muj nazor je ze se tady opet bavime zbytecne a o nicem.
[QUOTE]Pravo MIroslav Babka, konecne to povedal na plnu hubu, ze klamali zakaznikov....[/QUOTE]
A je to tady. Slavný pan Babka (já znám firmu Babka a Brouk - obchodní dům v Liberci za 1. republiky). O tom dnešním p. Babkovi vyšel asi před čtyřmi dny článek na jistém webu (nedám to sem - takoví charakterové si to nezaslouží). Pan Babka byl dlouholetým zaměstnancem firmy Skylink a po celou dubu z vás ždímal prachy a ještě se u toho na vás usmíval. Zadarmo to určitě nedělal a o charakteru toho pána se snad nedá ani diskutovat. Tento pán byl ovšem vyhozen. Rozhodně ne z organizačních důvodů (žádné ani nebyly), takže pak pro porušení pracovní kázně - nic jiného není. Není to důležité, podstatné je, že tento pan Babka věděl o všem, a přesto se na vás usmíval a dral z vás prachy, aniž by se slovíčkem zmínil. A najednou, po vyhození z práce, se z něj stal advokát vás, které on sám obíral, najednou je velmi poctivý a najednou mu praktiky firmy strašně vadí. .... a vy mu to zde budete baštit a z toho bezcharkterního človíčka uděláte hrdinu. Nechápu a nikdy toto chování nepochopím.
A nebo je tu druhá varianta: Pan Babka je pánem v kapuci, v šeru, a s kamerou za zády. Za vše, co řekne, je tudíž nepostižitelný, může blábolit co chce a za nic nenese odpovědnost. Ale slovani mu to baští a budou ho opěvovat jako hrdinu a advokáta chudáků postižených.
A je to tady. Slavný pan Babka (já znám firmu Babka a Brouk - obchodní dům v Liberci za 1. republiky). O tom dnešním p. Babkovi vyšel asi před čtyřmi dny článek na jistém webu (nedám to sem - takoví charakterové si to nezaslouží). Pan Babka byl dlouholetým zaměstnancem firmy Skylink a po celou dubu z vás ždímal prachy a ještě se u toho na vás usmíval. Zadarmo to určitě nedělal a o charakteru toho pána se snad nedá ani diskutovat. Tento pán byl ovšem vyhozen. Rozhodně ne z organizačních důvodů (žádné ani nebyly), takže pak pro porušení pracovní kázně - nic jiného není. Není to důležité, podstatné je, že tento pan Babka věděl o všem, a přesto se na vás usmíval a dral z vás prachy, aniž by se slovíčkem zmínil. A najednou, po vyhození z práce, se z něj stal advokát vás, které on sám obíral, najednou je velmi poctivý a najednou mu praktiky firmy strašně vadí. .... a vy mu to zde budete baštit a z toho bezcharkterního človíčka uděláte hrdinu. Nechápu a nikdy toto chování nepochopím.
A nebo je tu druhá varianta: Pan Babka je pánem v kapuci, v šeru, a s kamerou za zády. Za vše, co řekne, je tudíž nepostižitelný, může blábolit co chce a za nic nenese odpovědnost. Ale slovani mu to baští a budou ho opěvovat jako hrdinu a advokáta chudáků postižených.
[QUOTE=persson;421400]Pani dnes som narazil na zaujimavu stranku, ktora jasne hovori, preco skylink neopravnene pyta servisny poplatok, je to stranka Zruzenie satelitnych predajcov na Slovensku, [/QUOTE]
joj,keby si ty vedel, na koho si v skutočnosti narazil....:-k
joj,keby si ty vedel, na koho si v skutočnosti narazil....:-k
[QUOTE=bagr3210;421574]Skylink je velka firma a ma urcite dost pravniku na to,aby si to jakoliv obhajila[/QUOTE]
ano, mas pravdu maju pravnikoch, a som zvedavy ako to ustoja, ale jedna vec tu je , ze uz nie len abonenti ale uz aj organizacie sa zacinaju ozyvat proti.. a vytvarat tlak na skylink...Poviem to jasne ako to vidim, vyhra ta strana, ktora bude mat lepsie paky...:)
Len chcem povedat, ze podla mna si v skylinku uvedomuju, ze to s tym servisnym poplatkom prepiskli, kde sa pozres nemaju nikde podporu ani u zakaznikov , ani u predajcov sat.techniky . ani na uradoch, dokonca im anonymus hrozi, ze daju ludom navod, ako prepalit karty... to uz je poriadny tlak na nich....
- - - - doplněno - - - -
[QUOTE=jarino1978;421591]joj,keby si ty vedel, na koho si v skutočnosti narazil....:-k[/QUOTE]
Vsak Jarino daj info, ja som aj za...:)
- - - - doplněno - - - -
Ivo, vsak si zaloz firmu a podnikaj klamlivou reklamou a som zvedavy dokym ti to podnikanie pojde..:)
ano, mas pravdu maju pravnikoch, a som zvedavy ako to ustoja, ale jedna vec tu je , ze uz nie len abonenti ale uz aj organizacie sa zacinaju ozyvat proti.. a vytvarat tlak na skylink...Poviem to jasne ako to vidim, vyhra ta strana, ktora bude mat lepsie paky...:)
Len chcem povedat, ze podla mna si v skylinku uvedomuju, ze to s tym servisnym poplatkom prepiskli, kde sa pozres nemaju nikde podporu ani u zakaznikov , ani u predajcov sat.techniky . ani na uradoch, dokonca im anonymus hrozi, ze daju ludom navod, ako prepalit karty... to uz je poriadny tlak na nich....
- - - - doplněno - - - -
[QUOTE=jarino1978;421591]joj,keby si ty vedel, na koho si v skutočnosti narazil....:-k[/QUOTE]
Vsak Jarino daj info, ja som aj za...:)
- - - - doplněno - - - -
Ivo, vsak si zaloz firmu a podnikaj klamlivou reklamou a som zvedavy dokym ti to podnikanie pojde..:)
[QUOTE=persson;421592]Vsak Jarino daj info, ja som aj za...:)[/QUOTE]
poznáš Ústav pamäti národov ?
A venuješ sa satelitnej technike aspoň 15 rokov ?
Tieto dve otázky stačia, aby mnohí v obore pochopili...
poznáš Ústav pamäti národov ?
A venuješ sa satelitnej technike aspoň 15 rokov ?
Tieto dve otázky stačia, aby mnohí v obore pochopili...
Jarino ustav pamati naroda poznam, a nevenujem sa satelitnej technike 15 rokov, a nie som ani odbornik na satelitnu tech, tak mi to vysvetli...predpokladam, ze to bude suvisiet stb, ked si spomenul pamati naroda...
tak ešte jedna pomôcka : http://www.solideurope.sk
Hej, o tom cloveku som uz co-to pocul/cital....je to velmi slusne povedane "podivin" :-D ale v hovorovej reci je to trosku inac :-D
Jarino poznam tu stranku, dokonca pre tych mladsich, este ked bol net v plienkach, tak bol casopis s tym istym nazvom a dal sa kupit v PNS..... Dobre dajme tomu, ze tento pan je podivin, ale zdruzenie v mojom ponimani je organizacia, kde je viac ludi, a tyto ludia aspon to vyzera, ze maju dostatok informacii, preco skylink by nemal od ludi pytat servisny poplatok... Jarino , ale mna zaraza ina vec a ked sa mylim, tak ma oprav.... Vlasne ani neviem na akom zaklade moze niekdo predat produkt, ktory mu nepatri a je len spravcom.... Stv bola vlastne len spravcom satelitneho vysielania na Slovensku, ako firma do toho nedala ziadne peniaze, ani nemala ake, vsetko bolo financovane s koncesionarskych poplatkov a sluzilo to vlastne defacto na to, aby ludia, kde nechtaju signal z vysielacov mali moznost sledovat stv... Jarino to mi pripada, ako keby si si ty dal do banky / ako spravca / peniaze a banka by ich predala tretej osobe..:)
[QUOTE]Ivo, vsak si zaloz firmu a podnikaj klamlivou reklamou a som zvedavy dokym ti to podnikanie pojde..:)[/QUOTE]
V postkomunistické části Evropy a obvzláště tam, kde jsou tzv. slované, mi takové podnikání půjde bez problému celý život a ještě to v pohodě převezme můj potomek.
V postkomunistické části Evropy a obvzláště tam, kde jsou tzv. slované, mi takové podnikání půjde bez problému celý život a ještě to v pohodě převezme můj potomek.
[QUOTE=persson;421400]Pani dnes som narazil na zaujimavu stranku, ktora jasne hovori, preco skylink neopravnene pyta servisny poplatok, je to stranka Zruzenie satelitnych predajcov na Slovensku, cize by mali mat velmi dobre informacie , ktore mi ako koncovi zakaznici nemame ... Tiez je tam velmi zaujimave video....Stranku mozete stiahnut tu: http://www.slovsat.sk/ A este nieco na pobavenie, co nasi ministersky uradnici z ministerstva hospodarstva vymysleli..:) za toto ich platime..:) ... http://ekonomika.sme.sk/c/6504180/peniaze-za-skylink-ma-vratit-predajca-satelitneho-prijimaca.html... Dobre su tam odkazy ludi na tento clanok, prijemne pobavenie...:)[/QUOTE]
Jo, jo. Pan Luteran to zařídí.
Jo, jo. Pan Luteran to zařídí.
Nikdo mne ani blbým e-mailem ne tuto skutečnost neupozornil. Dnes jsem přijel a mám prd. Kartu také nemám zadarmo, zaplatil jsem za ni a za podmínek, že za základ již nic doplácet nebudu. Je to klamání zákazníka, což maj zjevně papeženci z Lucemburku na háku. Pokud nepřijde jiný provider nebo to někdo nehacke, tak přecházím na pozemní. A lucemburští zloději ať si vylížou. Byla to zjevně řipravená věc. Typuji i to, že přetahování zákazníku skylink verzus cslink byl také humbuk.
Je pravda, že zahraniční společnost M77 Group podniká na území ČR nelegálně, neboť zde nemá zřízenou organizační složku či se pouze nehlásí k trvalému poskytování služeb v ČR ?
Zda-li jsou bývalí zákazníci Media Vision s.r.o. (CS link) a Trade Tec a.s. (Skylink) dostatečně informováni, že M77 Group (Skylink + CS link) trvale nepodniká v ČR.
Zda-li jsou bývalí zákazníci Media Vision s.r.o. (CS link) a Trade Tec a.s. (Skylink) dostatečně informováni, že M77 Group (Skylink + CS link) trvale nepodniká v ČR.
Doporučuji najmout si lucemburského právníka pro případ exekuce za nezaplacený servisní poplatek karty ležící v šuplíku.
Písemnou výpověď zaslat nejlépe doporučeným dopisem s doručenkou (dodejkou) na adresu M77 Group S.A., neboť Skylink v ČR trvale nepodniká a ani zde nemá zřízenou organizační složku.
Písemnou výpověď zaslat nejlépe doporučeným dopisem s doručenkou (dodejkou) na adresu M77 Group S.A., neboť Skylink v ČR trvale nepodniká a ani zde nemá zřízenou organizační složku.
Ještě exekutora. To by chybělo. :-) Na to bych si vzal olovo a ne právníka..... Já s nima skončil.
Ale opět jsme u toho. Cizák si vymyslel zradu a my mu na to skočíme. To se s náma táhne už od Bíle hory.....
Ale opět jsme u toho. Cizák si vymyslel zradu a my mu na to skočíme. To se s náma táhne už od Bíle hory.....
Takze prave zmenili nazov z Gratis na Digital: http://www.skylink.sk/web/structure/6.html
[QUOTE]Česko-slovenská satelitná platforma Skylink informuje o zmene názvu balíčka GRATIS na DIGITAL.
V súvislosti so zavedením Servisného poplatku sme sa rozhodli zmeniť názov súčasného balíčka neplatených progamov GRATIS na DIGITAL.
Predmetné rozhodnutie sme učinili na základe doporučenia odbornej aj laickej verejnosti, ktorá vnímala súčasný názov GRATIS ako zavádzajúci. Táto zmena názvu však nič nemení na skutočnosti, že balíček programov DIGITAL je naďalej poskytovaný bezplatne všetkým uživateľom kariet Skylink, ktorí uhradili Servisný poplatok alebo majú predplatený akýkoľvek balíček platených programov z ponuky Skylink.[/QUOTE]
[QUOTE]Česko-slovenská satelitná platforma Skylink informuje o zmene názvu balíčka GRATIS na DIGITAL.
V súvislosti so zavedením Servisného poplatku sme sa rozhodli zmeniť názov súčasného balíčka neplatených progamov GRATIS na DIGITAL.
Predmetné rozhodnutie sme učinili na základe doporučenia odbornej aj laickej verejnosti, ktorá vnímala súčasný názov GRATIS ako zavádzajúci. Táto zmena názvu však nič nemení na skutočnosti, že balíček programov DIGITAL je naďalej poskytovaný bezplatne všetkým uživateľom kariet Skylink, ktorí uhradili Servisný poplatok alebo majú predplatený akýkoľvek balíček platených programov z ponuky Skylink.[/QUOTE]
DOČASNÉ POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB V ČR
Jde o to, že poskytování satelitních služeb bylo před zavedením servisního poplatku (za bezplatnou nabídku zahrnutou v ceně karty) účelově vyvedeno na zahraniční společnost sídlící v Lucembursku, přestože M77 Group 100% vlastnila jak Media Vision s.r.o. (Skylink), tak prostřednictvím TRADE and TECHNOLOGY a.s. firmu TradeTec a.s.(CS Link), aby se stížila možnost tuzemské žaloby abonentů (majitelů karet) pro porušení smluvních podmínek a znehodnocení investice do karty. Dokonce i tu výpověď smlouvy budete muset zaslat do zahraničí, neboť M77Group S.A. v ČR trvale nepodniká a ani zde nemá zřízenou organizační složku.
Jde o to, že poskytování satelitních služeb bylo před zavedením servisního poplatku (za bezplatnou nabídku zahrnutou v ceně karty) účelově vyvedeno na zahraniční společnost sídlící v Lucembursku, přestože M77 Group 100% vlastnila jak Media Vision s.r.o. (Skylink), tak prostřednictvím TRADE and TECHNOLOGY a.s. firmu TradeTec a.s.(CS Link), aby se stížila možnost tuzemské žaloby abonentů (majitelů karet) pro porušení smluvních podmínek a znehodnocení investice do karty. Dokonce i tu výpověď smlouvy budete muset zaslat do zahraničí, neboť M77Group S.A. v ČR trvale nepodniká a ani zde nemá zřízenou organizační složku.