Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Skylink a CS Link od září zavedou servisní poplatek 29 Kč u neplacených nabídek

geronimoh (2327)|11.6.2012 20:11
[QUOTE=geronimoh;413104]Asi ano. Ale proč tedy někteří říkají, že jde o princip, ale jedním dechem nezapomenout vypočítat, kolik na tom M77 Group trhne?[/QUOTE]

Protože pánové z M77 Group moc dobře věděli co kupují a oni zavádí servisní poplatky, ne původní vlastník ... - koupili zavedenou firmu i se smlouvami s uživateli a ty by měli dodržet ...
KamilZ (10277)|11.6.2012 21:12
Nebudu sem dávat citaci zákona 231/2001 Sb. o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších zákonů, je to dlouhé. Ve zkratce (bavíme se o území ČR):
- zákon ukládá provozovateli kabelovky (jakékoli - analog, DVB-T, DVB-C), že je při vytváření [HL]nejnižší[/HL] (takže klidně placené) programové nabídky povinen zajistit, aby v ní bylo zahrnuto zemské vysílání všech plnoformátových celoplošných programů [HL]nechráněných systémem podmíněného přístupu[/HL] provozovatelů vysílání (v současnosti tedy všechny celoplošné free DVB-T stanice), provozovatelé vysílání ze zákona jsou povinni poskytnout uvedené programy provozovateli převzatého vysílání v kabelovém systému bezplatně a provozovatel převzatého vysílání je povinen uvedené programy ve své nejnižší programové nabídce bezplatně umístit (tzn. Nova nemůže chtít po UPC $$ za to, že je bude v kabelovce vysílat a opačně - UPC nemůže chtít $$ po Nově za to, že je vysílá)
- zákon povinné šíření v DVB-S neřeší (takže Skylink by na rozdíl od kabelovek nemusel vůbec ČT šířit)
- kódování je většinou vynuceno právy vysílání omezenými na konkrétní území

S klamavou reklamou už prosím dejte pokoj. Chytat se toho, že před 15-ti lety bylo něco deklarováno zadarmo (a to zcela nezávazně, ještě jste neukázali smlouvu, kde by to bylo zakotveno), takže to musí být zadarmo navěky, protože by to podle Vás už nikdy nesměli změnit. Je to přeci nesmysl. Kdyby Skylink začal před rokem říkat, že nabídku zpoplatní, tak bude situace úplně stejná jako teď.

Ale abych také něco přilil do ohně - podívejte se na http://www.skylink.cz/ do titulku stránky :-) :
[SPOILER][TABLE]
[TR]
[/TR]
[TR]
[TD="class: webkit-line-content"] Skylink - satelitní digitální televize bez poplatků. Karta Skylink.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[/SPOILER]
geronimoh (2327)|11.6.2012 21:26
KamilZ : koupíš si nové auto a to ti po roce vypíše na palubním počítači, že výrobce zavádí servisní poplatek, protože z neplatičů nic nemá a že pokud ho nezaplatíš, auto dál nepojede, ovšem bude tak hodný, že ti dá odklad 24 měsíců od koupě a nemusel s tebou řešit reklamaci. A některý paka jsou ti schopní říct, že zadarmo přece nikdo nepracuje a že ti co si platí od výrobce asistenční služby atd. dotují ty co výrobci už nic neplatí atd .... a že co si stěžuješ, že nemáš smlouvu na to, že ti auto bude jezdit zadara .... vidíš si aspoň na špičku nosu ?
Dagy2 (3153)|11.6.2012 21:31
[QUOTE=geronimoh;413107]Protože pánové z M77 Group moc dobře věděli co kupují a oni zavádí servisní poplatky, ne původní vlastník ... - koupili zavedenou firmu i se smlouvami s uživateli a ty by měli dodržet ...[/QUOTE]

Geronimoh, tak tu by som si dovolil s tebou ťažko polemizovať. Väčšina zahraničných firiem prichádza na náš trh - alebo zahraničných manažérov do už zavedených firiem - s predstavou chrobáka truhlíka a až ich český a slovenský trh prefacká tak sa z toho preberú. Niektorí sa nepreberú a tak to tu potom niekto občas zavrie.
Mohol by som z luftu vymenovať 10 prípadov z mojej praxe.

Za všetky len citácia vášho pána Ježka, keď bol federálnym ministrom privatizácie. Pýtali sa ho na vtedajšej F1 čo si myslí o poradcoch zo zavedených svetových búrz vo fondoch pri kuponovej privatizácii. Vtedy sa usmial a povedal: "no jo, ti všechno vědí o tom jak co obchodovat na ňujorské burze. Ale pusťte je do pražského metra kam dojedou..."

Alebo si myslíš, že Tom a Jerry informovali kupca napríklad o tom, že
- šerovanie a EMU je národným športom v ČR/SR
- polovica CRW kariet je heknutá na plnú ponuku
- celé dediny a paneláky fičia na jednej karte
- platenú ponuku platia len debili?

Neviem ako vládol Jan Luxemburský ale myslím že to mal asi spočítané lepšie než jeho dnešní krajania.
KamilZ (10277)|11.6.2012 21:34
geronimoh: Srovnáváš nesrovnatelné. Když si koupíš domů od Budvaru pípu s tím, že soudek jejich piva stojí XY Kč a on najednou za 1/2 roku zdraží, co uděláš? Budeš se taky takto rozčilovat? Máš doma cokoli na elektriku a ona mrška pořád zdražuje, co děláš? Vyhazuješ spotřebiče?
Ivo Mašek (10205)|11.6.2012 21:39
[QUOTE=geronimoh;413122]KamilZ : koupíš si nové auto a to ti po roce vypíše na palubním počítači, že výrobce zavádí servisní poplatek, protože z neplatičů nic nemá a že pokud ho nezaplatíš, auto dál nepojede, ovšem bude tak hodný, že ti dá odklad 24 měsíců od koupě a nemusel s tebou řešit reklamaci. A některý paka jsou ti schopní říct, že zadarmo přece nikdo nepracuje a že ti co si platí od výrobce asistenční služby atd. dotují ty co výrobci už nic neplatí atd .... a že co si stěžuješ, že nemáš smlouvu na to, že ti auto bude jezdit zadara .... vidíš si aspoň na špičku nosu ?[/QUOTE]
To není dobrý příklad. Povinné pojištění, povinné STK, povinné emise. Všechno stojí hodně peněz a ceny lezou nahoru.
geronimoh (2327)|11.6.2012 21:42
[QUOTE=Dagy2;413127]Alebo si myslíš, že Tom a Jerry informovali kupca napríklad o tom, že
- šerovanie a EMU je národným športom v ČR/SR
- polovica CRW kariet je heknutá na plnú ponuku
- celé dediny a paneláky fičia na jednej karte
- platenú ponuku platia len debili?[/QUOTE]

Řeknu ti to asi tak, nic z toho není typicky jen česko-slovenský sport, ale přišlo to ze západu od samotných počátků EMU. Například Němci co montovali ve Znojmě novou linku v Pegasu nebyli ochotní platit 260 Kč za Digi a dokázali naklonovat a rozchodit kartu Digi ve svém přijímači, takže asi žádní amatéři. Někdo kdo má na koupi Fujlinku moc dobře ví co kupuje, to si myslím já.

- - - - doplněno - - - -

[QUOTE=Ivo Mašek;413130]To není dobrý příklad. Povinné pojištění, povinné STK, povinné emise. Všechno stojí hodně peněz a ceny lezou nahoru.[/QUOTE]

Koncesionářský poplatek ?
Dagy2 (3153)|11.6.2012 22:16
[QUOTE=geronimoh;413131]Někdo kdo má na koupi Fujlinku moc dobře ví co kupuje, to si myslím já.

To že niekto má dosť peňazí na to aby kúpil nejakú firmu vôbec nemá vypovedaciu hodnotu o tom, či má k tomu dostatočné vedomosti. Nakoniec predsa máte v česku také pekné príslovie že "lehce nabyl lehce pozbyl" alebo tak nejako.
Neveril by si čo dokážu zahraničné miliardové firmy....
Ak dvaja pitomci vykumštia nejaký "projekt" napríklad na úsporu nákladov firmy, prezentujú ho svojim šéfom a tí ho schvália, už nie je cesty späť. Projekt je "odsúdený" na úspech. Výsledky sa zdeformujú a upravia tak, aby sa dali vykázať predpokladané výsledky. A tak sa sporí 1 EURo aj keď to stojí 100 EUR.
A najlepšie na tom je, že potom tí dvaja volovia toto prezentujú ďalším a ďalším podobným firmám odvolávajúc sa na referencie z prvého projektu. Takto to fičí na svete.
Len sa pozri na grécko keď tomu neveríš čo poznám z vlestnej skúsenosti.

--------------------------- edit-----
ešte poznámka na okraj:
1/ nemyslite si, že v zahraničných firmách sedia všade nejakí extra borci. To by museli byť aj v tej EU - a nie sú. Takže občas urobia nejaký pruser a potom su dve možnosti - napr. skrachovať alebo zmeniť podmienky poskytovania služieb a zaviesť napr. servisný poplatok. Preto som k tejto firme taký zhovievavý, pretože to poznám...
2/ manažéri/majitelia firiem, ktorí firmu vybudovali od základu a za svoje (typu Baťa, Rockefeller a pod) a ktorí vedia že každá koruna sa počíta už dnes veľké firmy nevedú. Tie sú ovládané manažmentom, ktorému bol majetok podobne ako politikom len zverený. Tak ako politici narábajú s naším spoločným majetkom, tak manažéri týchto firiem narábajú s im zvereným majetkom. Vymysleli si kritériá pre odmeňovanie a robia všetko preto aby odmeny a zlaté padáky dostali. Nejakí zákazníci a budúcnosť firmy sú im v 90% prípadov ukradnuté. Česť padlým a výnimkám. :)
JOSCER (94)|12.6.2012 11:28
[QUOTE=geronimoh;413122]KamilZ : koupíš si nové auto a to ti po roce vypíše na palubním počítači, že výrobce zavádí servisní poplatek, protože z neplatičů nic nemá a že pokud ho nezaplatíš, auto dál nepojede, ovšem bude tak hodný, že ti dá odklad 24 měsíců od koupě a nemusel s tebou řešit reklamaci. A některý paka jsou ti schopní říct, že zadarmo přece nikdo nepracuje a že ti co si platí od výrobce asistenční služby atd. dotují ty co výrobci už nic neplatí atd .... a že co si stěžuješ, že nemáš smlouvu na to, že ti auto bude jezdit zadara .... vidíš si aspoň na špičku nosu ?[/QUOTE]

No, přirovnání velice kulhá. Na koupi auta se uzavírá písemná smlouva s prodejcem a pochybuji, že někde ve VOP pak mají obecnou klauzuli, že mohou z nějakých důvodů něco zpoplatnit za dobu používání auta. Dokonce pochybuji, že jsou nějaká obecná ustanovení co se týká následného provozu po zaplacení auta. Mám již 4. auto během 15 let a nikdy v tomto směru nic takového nebylo.
Pokud jde o servisování vozidla, tak to samozřejmě není zdarma proto, že stojí tolik, kolik stojí, že cena servisování je navždy zaplacená v ceně auta. Ano jsou různé akce a podobně, ale to nelze brát za bernou minci.
milka2 (51)|12.6.2012 12:15
Nevite, jak je to v pripade, ze prijem potrebuji jenom na par mesicu pres leto na chate? Jestli to bude fungovat na stejnem principu jako nabyti kreditu - zaplatim 29 korun a od te doby to bude fungovat mesic, a nebo jestli je to povinny poplatek, ktery musim platit, pokud kartu vlastnim.. (aby mi pak po roce na dvere neklepal exekutor, ze dluzim 300,- za servis + 10 000,- za exekutora..)
KamilZ (10277)|12.6.2012 12:29
Myslím, že B je správně (trvalá platba) a rozhodně bych to neriskoval obcházet, viz VOP:
[QUOTE]3.8. Poskytovatel opětovně obnoví poskytování služby Skylink v případě, že odpadne důvod zastavení, přerušení nebo omezení poskytování služby Skylink[HL] a není důvodná obava, že se uživatel opakovaně dopustí konání, které bylo důvodem zastavení, omezení nebo přerušení poskytování služby Skylink[/HL].

3.9. V případě opětovného poskytování služby Skylink po odpadnutí důvodů stanovených v odst. 3.6. [HL]je poskytovatel oprávněn požadovat od uživatele úhradu nákladů s tím spojených[/HL].

10.12.1. Uživatel bere na vědomí, že poskytovatel je oprávněn poskytovat informace a údaje uchovávané při poskytování služby Skylink v nevyhnutném rozsahu třetím osobám, [HL]které poskytovatel pověří vymáháním pohledávek nebo uplatněním jiných oprávněných práv poskytovatele vůči uživateli, a to za účelem uplatnění pohledávek a jiných práv poskytovatele[/HL], včetně případu postoupení pohledávek poskytovatele na třetí osobu, a to i po ukončení smluvního vztahu s uživatelem,[/QUOTE]
ucetni (312)|12.6.2012 13:48
ale predsa kartu som si musel za nekrestanské peniaze kúpiť sám. skylink mi na nu nedal ani cent. ak sa rozhodnem rok nevyužívať skylink , tak predsa nemožu odo mna za ten rok pýtať peniaze. až ked sa znovu rozhodnem využívať skylink, tak budem platiť. alebo po dvoch rokoch pošlem výpoved a nech mi vrátia 85 eur za kartu.
KamilZ (10277)|12.6.2012 14:00
Nemusel, nikdo Tě nenutil. Nemyslím, že bude Skylink hned posílat exekutory (to by proti sobě popudil řádově více lidí než teď), ale kdyby je poslal, tak nemáš obranu, to je hlavní myšlenka dne. Ale docela bych tipoval, že po takových několika "kolečkách" (zaplatím-nezaplatím) je to přestane bavit a vypoví smlouvu nebo napálí nějaký "manipulační" poplatek, viz 3.9. Ale všechno jsou to samozřejmě jen dohady.
JOSCER (94)|12.6.2012 14:22
[QUOTE=ucetni;413170]ale predsa kartu som si musel za nekrestanské peniaze kúpiť sám. skylink mi na nu nedal ani cent. ak sa rozhodnem rok nevyužívať skylink , tak predsa nemožu odo mna za ten rok pýtať peniaze. až ked sa znovu rozhodnem využívať skylink, tak budem platiť. alebo po dvoch rokoch pošlem výpoved a nech mi vrátia 85 eur za kartu.[/QUOTE]

Tecnnický dotaz:
Pominu, že vracení peněz je blbost na entou a zeptám se: Chtěl bys vrátit peníze od Skylinku? A máš od něj účetní doklad, že ti to prodal zrovna on? Nebo jsi to koupil u nějakého prodejce (nebo v e-shopu)? To je první otázka, na kterou si odpověz, než napíšeš od koho chceš prašule zpět.
vivid.sk (11472)|12.6.2012 14:30
OT: sice to sem nepatri, ale podstata je rovnaka:
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]

uz cakam, kedy zacnu spoplatnovat aj prenajom modemu k internetu.
geronimoh (2327)|12.6.2012 19:06
[QUOTE=JOSCER;413159]No, přirovnání velice kulhá. Na koupi auta se uzavírá písemná smlouva s prodejcem a pochybuji, že někde ve VOP pak mají obecnou klauzuli, že mohou z nějakých důvodů něco zpoplatnit za dobu používání auta. Dokonce pochybuji, že jsou nějaká obecná ustanovení co se týká následného provozu po zaplacení auta. Mám již 4. auto během 15 let a nikdy v tomto směru nic takového nebylo.
Pokud jde o servisování vozidla, tak to samozřejmě není zdarma proto, že stojí tolik, kolik stojí, že cena servisování je navždy zaplacená v ceně auta. Ano jsou různé akce a podobně, ale to nelze brát za bernou minci.[/QUOTE]
Smlouva platí ať je provedená písemně nebo zaregistrováním přes NET. Pokud by neplatila, tak by lidi nemuseli dávat písemnou výpověď Fujlinku, ale stejně tak by asi nemohli kartu registrovat po NETu v dobách, kdy Fujlink kontroloval, jestli ten na koho je karta registrovaná platí koncesionářský poplatek. Stačí že si firma může VOP měnit, nemusí tam být další klauzole.
zajko65 (20)|12.6.2012 20:17
Domnívám se že to nebylo nikdy zadarmo protože karta se koupila,pak se přikupovala Nova,pak Cinema atd a pak přišla výměna za irdeto a furt se přispívá do toho cirgusu a už nevědí jak tak jako naše vláda a tak vymýšlejí poplatek na poplatek,a jestli se nepletu tak zdarma to nebylo jen před 15 lety ale i při výměně karty před cca půl rokem.
JOSCER (94)|13.6.2012 09:08
[QUOTE=geronimoh;413210]Smlouva platí ať je provedená písemně nebo zaregistrováním přes NET. Pokud by neplatila, tak by lidi nemuseli dávat písemnou výpověď Fujlinku, ale stejně tak by asi nemohli kartu registrovat po NETu v dobách, kdy Fujlink kontroloval, jestli ten na koho je karta registrovaná platí koncesionářský poplatek. Stačí že si firma může VOP měnit, nemusí tam být další klauzole.[/QUOTE]

Nediskutuji s takovými, co se snaží dodat punc vyjímečnosti svým příspěvkům komolením jmen firem a osob.
Pytkin (7947)|13.6.2012 11:06
[QUOTE=milka2;413163]Nevite, jak je to v pripade, ze prijem potrebuji jenom na par mesicu pres leto na chate? Jestli to bude fungovat na stejnem principu jako nabyti kreditu - zaplatim 29 korun a od te doby to bude fungovat mesic, a nebo jestli je to povinny poplatek, ktery musim platit, pokud kartu vlastnim.. (aby mi pak po roce na dvere neklepal exekutor, ze dluzim 300,- za servis + 10 000,- za exekutora..)[/QUOTE]

neplati sa to rocne ?
milka2 (51)|13.6.2012 14:56
[QUOTE=Pytkin;413282]neplati sa to rocne ?[/QUOTE]

Ja na strankach vidim moznost jak mesicne, tak rocne.. Nicmene si rikam, ze v podobne situaci je nas v nasi rekreacni oblasti vic. Casto duchodci, kteri si to do toho naseho udoli proste nechali zamontovat z duvodu signalu. Tak si rikam, ze budou asi pristi rok rozcarovani, az prijedou na chatu, zjisti, ze jim nefunguje televize, zavolaj si nejakej satelitni servis, a pak zjistej, ze problem je v tom, ze nemaji zaplacino a uz maji dluh...
..
Ja to zatim vyresim kartou vymena, a za dva roky se uvidi.. Mozna si pak budu kazdy rok kupovat kartu na rok..
Petrcep (75)|14.6.2012 18:11
Tak podle mě tam být dluh nemůže , páč jestli nezaplatíš tak ti hold ty programy nepůjdou.Něco o tom je tady: [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
konkrétně:
Je povinností uživatele servisní poplatek uhradit? Co se stane, když poplatek nezaplatí? Bude jeho registrace karty zrušena?

Je zde určité odkladné období, po které jsou uživatelé osvobozeni od platby Servisního poplatku. Termín 1. 9. 2012 se tak rozhodně nevztahuje na všechny uživatele satelitní platformy Skylink nebo CS Link. V ceně všech karet registrovaných před 1. zářím 2012 je zahrnut Servisní poplatek na 24 měsíců od data registrace, u karet registrovaných po tomto datu pak na 12 měsíců od data registrace. Povinnost hradit servisní poplatek vzniká až po uplynutí výše zmíněné odkladné lhůty. Tyto podmínky se vztahují i na karty Skylink VÝMĚNA.

Pokud ovšem uživatel k rozhodnému dni neuhradí Servisní poplatek, nebude moci přijímat žádné kódované programy, tedy ani kanály ze základní neplacené nabídky. Ke zrušení karty však nedojde. Její funkce bude obnovena po úhradě Servisního poplatku.
ucetni (312)|14.6.2012 19:48
[QUOTE=Petrcep;413460]Její funkce bude obnovena po úhradě Servisního poplatku[/QUOTE]

za ake obdobie? ked sa rozhodnem po roku o sledovanie skylinku tak mi stačí zaplatit napr. na jeden mesiac?
zicofot10 (69)|15.6.2012 16:42
Ahoj.Tuhle otázku jsem položil na zakaznickém centru a odpověděli mi,že to řeší pro ty ,co kartu celoročně nepoužívají(já třeba na chalupě).Že ,dají vědět,nemají sami jasno.
persson (299)|18.6.2012 08:31
tak, minuli tyzden mi prisla nova zmluva s sekom, aby som zaplatil servisny poplatok, tak mozu cakat...:) umelci zo skylinku..:)
Pytkin (7947)|18.6.2012 12:04
ale ved platit sa zacina az za rok - dva .. preco posielaju sek teraz ?
Dagy2 (3153)|18.6.2012 12:58
pytkin, asi tí čo majú stále CRW už od druhej svetovej. tí musia cvakať už 1.9.

persson, myslím že s nimi krásne vyje.... Už vidím Glisníka ako kľačí na kolenách pred tvojim v´bytom a žobroní tých 29 kaček.
kofolak (294)|18.6.2012 14:15
[QUOTE=Dagy2;413881]pytkin, asi tí čo majú stále CRW už od druhej svetovej. tí musia cvakať už 1.9.[/QUOTE]
Majitelia CRW kariet si mozu kupit ICE Vymena a znova budu 24/12 mesiacov od datumu registracie (do 31.8./od 1.9.) tejto karty bez poplatkov, navyse ak to stihnu do 31.7. tak budu mat aj 2mesiace promo.
sirdo (1320)|18.6.2012 15:30
[QUOTE=Pytkin;413870]ale ved platit sa zacina az za rok - dva .. preco posielaju sek teraz ?[/QUOTE]

za rok az dva od datumu registracie karty a nie rok az dva od 1.9.2012, takze nektori si uz dvojrocne poplatkove prazdniny predbali:D...
Dagy2 (3153)|18.6.2012 15:44
[QUOTE=kofolak;413894]Majitelia CRW kariet si mozu kupit ICE Vymena a znova budu 24/12 mesiacov od datumu registracie (do 31.8./od 1.9.) tejto karty bez poplatkov, navyse ak to stihnu do 31.7. tak budu mat aj 2mesiace promo.[/QUOTE]

to je pravda, ale mnohí to už len z trucu nechcú.
MarPit (43)|19.6.2012 20:11
Je to nehoráznost, jen se kryjí tím odkladem na 24 měsíců. Kartu jsem koupil v listopadu 2010 se smlouvou gratis a kdyby mi to od září típli, normálně bych ji šel vrátit zpátky na reklamaci. Doma mám kabelovku a satelit, takže zůstane jen Netbox a není co řešit.
KamilZ (10277)|19.6.2012 20:15
Jestli máš podepsanou smlouvu na "gratis" na dobu neomezenou (nebo delší jak 2 roky), tak nemáš co řešit - dej to prostě k soudu, máš velkou šanci na výhru.
makovic (25)|20.6.2012 11:38
[QUOTE=kofolak;413894]Majitelia CRW kariet si mozu kupit ICE Vymena a znova budu 24/12 mesiacov od datumu registracie (do 31.8./od 1.9.) tejto karty bez poplatkov, navyse ak to stihnu do 31.7. tak budu mat aj 2mesiace promo.[/QUOTE]
len vela z nich si musi kupit aj modul resp novy sat prijimac, pretoze ICE nechodi korektne vo vsetkych certifikovanych CW citackach

- - - - doplněno - - - -

[QUOTE=Dagy2;413914]to je pravda, ale mnohí to už len z trucu nechcú.[/QUOTE]
to nie je z trucu ale z dovodu ze vela z nich si musi kupit aj modul resp novy sat prijimac, pretoze ICE nechodi korektne vo vsetkych certifikovanych CW citackach
golfLC (1941)|20.6.2012 14:04
link na kontrolu servisného poplatku, že odkedy :-R https://registrace.skylink.cz/cms_eshop/fee/cz/FEE_NewChargeCard.do
zatty (1215)|20.6.2012 17:14
tak sem trochu přemýšlel jako správný čech a vymyslel sem si metodu která mi vyhovuje a to hlavně o vánocích...nevím proč platit servisní poplatek 348kč ročně za základní nabídku...raději si každý rok na vánoce pořidím novou kartu, nová karta stojí dneska 1200kč za těch 1200kč mám na 2měsíce kompletní balíček všech kanálů jako bonus a navíc i cenu toho poplatku...což je pro mne jednoduchý výpočet 1200-348=852kč což je 426kč za komplet nabídku (komplet stojí 1100kč/měs.) a mě ty dva měsíce na vánoce bohatě stačí...
nunacek0 (947)|20.6.2012 19:15
jsi správný čech se vším všudy a za to si zasloužíš bod
erik555 (776)|20.6.2012 20:46
[QUOTE=zatty;414130] a mě ty dva měsíce na vánoce bohatě stačí...[/QUOTE]
Aj v Cesku je uz tak biedne ako na Slovensku dlhe roky? Ze vianoce mame iba na Vianoce? :D
KamilZ (10277)|21.6.2012 11:55
Myslím, že dTest je jen veze na módní vlně. Pořád jsem neviděl, že by někdo skutečně měl smlouvu na "záruka doživotního bezplatného užívání".

Ale souhlasím s tím, že dnešní prezentace Skylinku jako "české, slovenské a stovky zahraničních televizních programů i rozhlasových stanic poskytujeme bez poplatků" je silně nefér a lživá, když poplatky už jsou (resp. budou). Je jedno, že jsou "servisní", prostě jsou. Tohle by si dovolovat neměli. Navíc nevím o tom, že by Skylink poskytoval stovky zahraničních programů....
interfernet422 (1575)|21.6.2012 12:23
Všichni provideři s oblibou do seznamu stanic dávají FTA stanice, třeba óčko, Stil TV, Noe, zpravodajské zahraniční atd. To by taky mohla být zajímavá situace, kdyby došlo k jejich zakódování a uživatel české karty by se dožadoval příjmu stanice, protože byla v původní nabídce.
UPC má v nabídce i maďarské FTA kanály a teď doplnila na stránku doušku:
* Vzhledem k vysílacímu právu k přenosům z Mistrovství Evropy ve fotbale EURO 2012, které Maďarská televize zakoupila pouze pro teritorium Maďarské republiky, bude dočasně přístup ke kanálu m1 pro zákazníky z České republiky vypnutý.

No prostě dělají z lidí blbce.
zatty (1215)|21.6.2012 12:40
v posledních dnech sem se stal svědkem několika případů toho k čemu mám platit 29kč servisní poplatek...pokud to takhle bude pokračovat tak si nechám vyžádat vysvětlení od skylinku...

jedná se o případ kdy oni říkají že 29kč je i pro zákaznický servis..do práce za mnou přišli v 1 den 3 lidi že jim nefungují programy (např. že jde je čt ale ne nova), prostě jim nešly zápisy...tak sem se jich zeptal jestli si volali na zak. linku a oni jim řekli, že si mají zajít za partnerem ať jim to udělají oni..čučím na ně a nevěřícně kroutím hlavou nad jednáním na zákaznické lince.....

jakožto normálně smýšlející spotřebitel sem se nad tím zamyslel a položil sem si otázku, za co vlastně budu platit ten serv.popl. když mne odbydou jak kus hadru....

modelový příklad: sekne se mi karta, já zavolám na PLACENOU linku (x minut) kde mě odbydou a řeknou mi ať si to zajistím u partnera, jenže nejbližší partner je 25km tak tam musím dojet a jet pak zpátky dohromady 50km.....

tak na to se jim můžu s prominutím vysrat když se mi třeba ta karta bude kousat každý měsíc..........
Ivo Mašek (10205)|21.6.2012 12:58
[QUOTE]já zavolám na PLACENOU linku (x minut)[/QUOTE]
Tohle je u kabelovky UPC několikaletým běžným standardem. Telefon na poruchy je placený a to i tehdy, když je porucha na straně UPC. A abys jim mohl sdělit, že ti něco od nich nejde, tak prostě za ten telefon zaplatit musíš. A paradoxem největším je, že ač UPC má svoji telefonní síť, tak tyhle linky provozuje O2. (já na bráchu, on na mě - necháme kámoše vydělat, protože to stejně neplatí firma UPC, ale chudák zákazník). A samozřejmě se dostat na to správné místo je také opruz. Hlavně ten úvod, kde si s tebou povídají česky a pak anglicky. A nemůžeš to nijak přeskočit. Ono tam nejde nic přeskočit. Pěkně si to všechno vyslechnout ...... a impulsy pěkně naskakují.
A jak tak koukám, k těmto praktikám začínají přistupovat i další. Já se nad tím nepozastavuji, protože bydlím PŘED Krušnými horami, nikoli ZA Krušnými horami.
vpa (23)|21.6.2012 13:05
UPC má i číslo zdarma pro volání ze své sítě
Ivo Mašek (10205)|21.6.2012 13:12
Ale já nemám jejich telefon. Mám od nich pouze TV. A když je porucha u nich, ohledně TV, tak protože jsem si dovolil nemít jejich telefon, jsem potrestán. ..... já už se tu vůbec ničemu nedivím.
zatty (1215)|21.6.2012 13:27
já nechtěl poukazovat jestli je ta linka placená nebo ne..to je dnes opravdu standartem od plynu až k tv, ale vadí mi to že tu kartu musím dovést někam, např. u O2 tv zavolám na poruchu a přijede mi to spravit technik...tečka.to samé plynárny,to samé servis na TV..skylink mne na lince odkáže do pryč a tomu tedy říkám placená služba zakáznikovi za měsíčních 29kč....
vpa (23)|21.6.2012 15:59
[QUOTE=Ivo Mašek;414196]protože jsem si dovolil nemít jejich telefon, jsem potrestán.[/QUOTE] Pravdu díž. No abych byl přesný, ta linka mě stojí 2Kč měsíčně, takže zadarmo to taky není, ale dobře.

[QUOTE=zatty;414199]tomu tedy říkám placená služba zakáznikovi za měsíčních 29kč[/QUOTE] Já vím, že to tady někteří tak nepochopili, ale 29Kč měsíčně není žádný servisní poplatek, to je jen název od právníků, prostě si jen M77 Group potřebuje vylepšit čísla, protože zjistili, že to Glisník vedl ke krachu. No jsem schválně zvědav, jak tohle dopadne. Já tedy osobně z principu neprodlužuju, protože jsem objednal za určitých podmínek a ty stále trvají, protože jsou napořád. vyměňovat kartu CS Link nebudu, protože při výměně Skylinku mi stejně ty dva měsíce odmítli dát a ČOI neshledala na jejich postupu nic nezávadného, jen jim z podmínek, které jsem dostal, omylem vypadla jedna věta, ale tu jsem si měl zjistit jinde, kde jim nevypadla.
Petrcep (75)|22.6.2012 14:25
[QUOTE=zatty;414130]tak sem trochu přemýšlel jako správný čech a vymyslel sem si metodu která mi vyhovuje a to hlavně o vánocích...nevím proč platit servisní poplatek 348kč ročně za základní nabídku...raději si každý rok na vánoce pořidím novou kartu, nová karta stojí dneska 1200kč za těch 1200kč mám na 2měsíce kompletní balíček všech kanálů jako bonus a navíc i cenu toho poplatku...což je pro mne jednoduchý výpočet 1200-348=852kč což je 426kč za komplet nabídku (komplet stojí 1100kč/měs.) a mě ty dva měsíce na vánoce bohatě stačí...[/QUOTE]

Velmi chytré, ještě bych doplnil že 2měsíce kompletní balíček + 20dní(než se karta zaregistruje) a kartu pak po roce prodat např za 200Kč :-)
zatty (1215)|22.6.2012 15:09
ano 20dní beru jako samozřejmost....
KamilZ (10277)|22.6.2012 15:40
Zatty, máš to zrovna Ty zapotřebí?
zatty (1215)|22.6.2012 16:07
odpovím ti dvojmo, za prvé to víš že to za potřebí nemám a je mi to ukradené, protože tv je pro mne zbytečná a rád bych uvítal CT na FTA ale to se mi asi léta nepoštěstí, byla to jen úvaha typického čecha.....

má druhá odpověď je jednoduchá, opravdu to tak praktikuji již několik let a to z jediného důvodů, na dva měsíce se mi vrací sestra ze švajcu a ta chce x kanálů (Hlavně HBO HD atd.) a mne se opravdu nechcou platit balik total za 1000kč/měsic...ta karta pak leží doma třeba 11 měsíců a nikdo ji nepoužívá...to jí fakt zajdu a koupím novou pokaždé když přijede

P.S. kdybych to měl převést do úplného detailu tak kartu si můžu koupit každých 80dní novou a mám velmi výhodný balíček za super cenu....
bugr (295)|27.6.2012 10:20
[QUOTE=zatty;414130]tak sem trochu přemýšlel jako správný čech a vymyslel sem si metodu která mi vyhovuje a to hlavně o vánocích...nevím proč platit servisní poplatek 348kč ročně za základní nabídku...raději si každý rok na vánoce pořidím novou kartu, nová karta stojí dneska 1200kč za těch 1200kč mám na 2měsíce kompletní balíček všech kanálů jako bonus a navíc i cenu toho poplatku...což je pro mne jednoduchý výpočet 1200-348=852kč což je 426kč za komplet nabídku (komplet stojí 1100kč/měs.) a mě ty dva měsíce na vánoce bohatě stačí...[/QUOTE]


to je výbornej nápad, mě by se to naopak hodilo na léto na chatu, bohužel to má chybu, můj Humax 5400 ty nový karty asi nebude umět číst, mám tam jen modul CW.. A že by se mi chtělo kupovat další krabičku to teda ne..