Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Rušení AVR (bzučení zdroje)

vomic (671)|21.8.2012 09:09
Zdravim, mam zcela novy AVR pioneer SC-LX75 a po jeho zapnuti se ihned zacne zrejme ze zdroje ozyvat velmi neprijemne bzuceni jako by byl zdroj rusen. Je to velmi silny zvuk.
Zkousel jsem doma vypnout vse krom jistice na kterem je zapojen ale nic nepomaha.
Zkousel jsem prodluzkou zapojit ho na uplne jiny jistic a opet to same.
Myslel jsem ze jde o vadny kus ale najednou vecer kolem 8hodiny to zcela prestalo jako kdyz utne a do noci kdy jsem poslouchal hudbu, tv a podobne se vubec neprojevilo. Dnes rano kolem 8hodiny po zapnuti byl tichy ale po cca 5min opet najednou zaclo bzuceni a stale bzuci.

Netusite prosim co to muze zpusobovat, jak se toho zbavit a nebo jak zjistit co to dela?
píďa_m (716)|21.8.2012 10:05
pokud v tom přístroji nebydlí čmeláček, tak vyměnit u prodejce, neb rozebrat a identifikovat zdroj bručení to v záruce nejde.

pokud bydlí, tak oddinstalovat čmeláčka.
píďa_m (716)|21.8.2012 11:56
... tak jsem se v jiném vlákně dozvěděl, že to už není v záruce. Pokud to bude ještě bzučet, tak sejmy kryt, ven špejli a dotýkej se plechů okolo zdroje a trafa. Až najdeš toho "čmeláčka". Pokud se bude jednat o rezonující plech tak to jde fixovat třeba kapkou termolepidla, nebo tmelu. Taktéž i trafo.
vomic (671)|21.8.2012 12:10
[QUOTE=píďa_m;421368]... tak jsem se v jiném vlákně dozvěděl, že to už není v záruce. Pokud to bude ještě bzučet, tak sejmy kryt, ven špejli a dotýkej se plechů okolo zdroje a trafa. Až najdeš toho "čmeláčka". Pokud se bude jednat o rezonující plech tak to jde fixovat třeba kapkou termolepidla, nebo tmelu. Taktéž i trafo.[/QUOTE]

Samozrejme to v zaruce je, je uplne novy jen ho pan z hifibazaru.cz jak jsem se pri prebirani dozvedel zakoupil v DE. Problem je ze nevim jestli se u takto zakoupeneho pristroje da uplatnit vraceni penez protoze cekat mesic nez to vyridej nemci se mi fakt nechce u pristroje co jsem nemel ani jeden den.
vomic (671)|21.8.2012 13:05
Tak mam na vyber bud vymena za jiny novy - cekat cca 2-3tydny nebo vraceni penez.
KamilZ (10277)|21.8.2012 14:57
A to bzučení jde z AVR nebo z repro?
vomic (671)|21.8.2012 15:13
[QUOTE=KamilZ;421384]A to bzučení jde z AVR nebo z repro?[/QUOTE]


Z AVR - zni to podobne jakoby hvizdal dratek o vetrak jen stim ze to zacne instantne pri zapnuti i skonci po vypnuti. Vetrak by mel podle me aspon lehky zvukovy dobeh nebo rozbeh. Navic bocni vetracek co je videt se netoci a jestli to ma nejaky jiny netusim a stejne to pry nesmim otevrit kvuli ztrate zaruky coz me prijde divny protoze treba pojistky to ma uvnitr.
píďa_m (716)|21.8.2012 21:46
dík za info, které to vše osvětluje...
Už jsem chtěl hledat servisní manuál a otravovat kamarády v opravně v Německu... když mě napadla jiná věc a to juknout na toho prodejce.

Meiner Mainung je, že ten pán (Jeřábek) skupuje zweite klasse geraete z velkoobchodů a zasilatelství.
Třeba ve Fuerthu byl u Quelle (už neexistuje) velký sklad techniky, kde se prodávalo zboží, které zákazník nepřevzal a nebo byla třeba krabice poškozená, nebo zboží mělo drobné závady a bylo vráceno zákazníkem v origoš balení, za méně než poloviční cenu. Je to dáno zákonem v BRD, že se nesmí prodat za více.

Ale je to jen můj názor, nechci nijak poškodit bazar pana Jeřábka.
geronimoh (2327)|21.8.2012 23:16
[QUOTE=píďa_m;421462]Meiner Mainung je, že ten pán (Jeřábek) skupuje zweite klasse geraete z velkoobchodů a zasilatelství.[/QUOTE]

No jo, to ale asi dělá víc českých prodejců. Pan Jeřábek je aspoň neprodává za plnou cenu. Jednou jsem u něj koupil pár reproduktorů a jsou v pohodě. Bohužel "vomic" měl asi smůlu na kousek, který je na reklamaci, neboť nový kus by toto dělat neměl. Pan Jeřábek má tento týden dovolenou, takže si to může zatím rozmyslet. Já bych ho vyměnil za nový, nebo za jiný podle toho, jak bych s ním byl jinak spokojený. Bohužel na vyřízení reklamace má prodejce 30 dnů.
vomic (671)|22.8.2012 09:01
Na obranu p. Jerabka musim rici, ze krabice byla zcela neposkozena a originalne uzavrena. Rozhodne nikdo reciever podle me nezapojoval prede mnou.
Jinak mam od nej i starsi repro a naprosta spokojenost jak s reprem tak jeho pristupem. Na druhou stranu, me ale vadi ze reciever neni z ceske distribuce a nema cz navod byt jsem dostalkopii navodu na predpredchazejici model- takze jsem se rozhodl ho vratit v zakonne lhute.
geronimoh (2327)|22.8.2012 18:37
Prostě smůla na špatný kus. Nový AV Reciever nesmí mít vady, takže jeho vrácení je správná volba ...
Hmm (1739)|23.8.2012 13:49
Hlavně nesměšovat reklamaci a vrácení (odstoupení od smlouvy) v zákonné lhůtě. I když k penězům se člověk nemusí obratem dostat ani v jednom případě, vždy záleží hlavně na prodejci. Pro vomica je kontraktor Herr Jeřábek a ne německý prodejce. A nakonec jsem měl pravdu, Jeřábek to nebral od předraženého BaSysu, ale z Němec, a bohužel to nebyl bezchybný kus. To si to mohl vomic objednat sám, o několik tisíc levnějí, a třeba by to bylo zcela bez problémů .....
geronimoh (2327)|23.8.2012 15:33
[QUOTE=Hmm;421689]Hlavně nesměšovat reklamaci a vrácení (odstoupení od smlouvy) v zákonné lhůtě. I když k penězům se člověk nemusí obratem dostat ani v jednom případě, vždy záleží hlavně na prodejci. Pro vomica je kontraktor Herr Jeřábek a ne německý prodejce. A nakonec jsem měl pravdu, Jeřábek to nebral od předraženého BaSysu, ale z Němec, a bohužel to nebyl bezchybný kus. To si to mohl vomic objednat sám, o několik tisíc levnějí, a třeba by to bylo zcela bez problémů .....[/QUOTE]

Já myslím, že většina zde diskutujících už rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a reklamací zná. Vomic to mohl mít bez problémů, nebo mohl dostat ten vadný kus místo pana Jeřábka a musel by reklamovat (či odstupovat od smlouvy) u německého e-shopu.
Hmm (1739)|23.8.2012 17:23
Netvrdím, že ne. Přesto zaznívá tu v příspěvku slovo vrácení (tedy odstoupení od smlovy) a tu zase reklamace. Přitom když vracím, tak nereklamuji a nejsem vázán na posouzení problému prodávajícím. Tak určitě mohl vomic dopadnout stejně a problémy s vracením by byly složitější, stejně tak mohl dostat hned dobrý kus a ještě k tomu o 5k levněji...
geronimoh (2327)|23.8.2012 19:10
[QUOTE=vomic;421373]Tak mam na vyber bud vymena za jiny novy - cekat cca 2-3tydny nebo vraceni penez.[/QUOTE]

Hmm : Vycházel jsem z toho, že vomic už s panem Jeřábkem jednal a má na výběr dvě možnosti, z čehož možnost výměny za nový kus má blíže k reklamaci, O.K. ?
vomic (671)|23.8.2012 20:28
Vyreseno, p. Jerabek vcera souhlasil s odstoupenim a vratil penize a ja dnes poridil Marantz SR7005 z kamenne prodejny. Jsem nadmiru spokojen jak s pristupem p. Jerabka tak s Marantzem :)
Hmm (1739)|23.8.2012 20:43
Tak vstřícný prodejce je důležitý, obzvlášť, když se jedná o šedý dovoz.