Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Pendolino

KamilZ (10277)|30.8.2012 15:53
Tohle se bude líbit určitě IM - v Pendolinu je po připojení na free WiFi on-line informace skoro jako v letadle :-)

[ATTACH=CONFIG]19202[/ATTACH]

(ta WiFi je docela použitelná, berou signál od všech tří operátorů)
Pendolino.jpg
Pytkin (7947)|30.8.2012 15:59
to je fakt prijemne ..
KamilZ (10277)|30.8.2012 16:02
Alespoň ta konkurence k něčemu je. Bez Jančurových žluťásků by to asi nebylo ...
Ivo Mašek (10205)|30.8.2012 16:05
[QUOTE=KamilZ;422870]Tohle se bude líbit určitě IM - v Pendolinu je po připojení na free WiFi on-line informace skoro jako v letadle :-)

[ATTACH=CONFIG]19202[/ATTACH]

(ta WiFi je docela použitelná, berou signál od všech tří operátorů)[/QUOTE]
No je to pěkné, ale v Pendolinu jsem ještě nejel. Jinak ČD musí něco dělat, protože konkurence dvou soukromých společností u nás je k tomu tlačí. O nutnosti konkurence vůči státnímu molochu ČSD/ČD jsem mluvil už před 20 lety. Stát se bránil, seč mu síly stačily. Na stížnosti z Bruselu (EU) už holt museli nějak reagovat (ne vše z Bruselu stojí za kulový)
Pytkin (7947)|30.8.2012 16:06
neviem kto je Jancura a kto su zlutasci .. Ale kamarad mi hovoril , ked bol v tej zaostalej cine , ze taketo veci a wifi mali v kazdom vlaku :)
Pytkin (7947)|30.8.2012 16:19
jaj hento zlte nam tu jazdi okolo firmy ..
Ivo Mašek (10205)|30.8.2012 16:30
V ČR mimo ČD jezdí :
[ATTACH=CONFIG]19215[/ATTACH]
LeoExpres

[ATTACH=CONFIG]19216[/ATTACH]
RegioJet

[ATTACH=CONFIG]19217[/ATTACH]
Německá DB (Liberecko, Chomutovsko)

[ATTACH=CONFIG]19218[/ATTACH]
Německá Railtrans (Liberecko)

[ATTACH=CONFIG]19219[/ATTACH]
Německá Vogtlandbahn (Karlovarsko)

[ATTACH=CONFIG]19220[/ATTACH]
Polská PKP (Liberecko)
db.jpg regiojet.jpg LeoExpres.jpg railtrans.JPG pkp.jpg Vogtlandbahn.jpg
Pytkin (7947)|30.8.2012 16:32
chlapi .. ja som isiel vlakom asi naposledy na lyziarsky , ked som bol druhak na vysokej .. to sa pisal rok 1989 ..
Ivo Mašek (10205)|22.9.2012 10:20
mirekv (7169)|22.9.2012 15:34
S ČD jsem jel vloni, protože mi na rok zabavili řidičák (ne kvůli chlastu, ale ze zdravotních důvodů), cestoval jsem Jeseník - Krnov přes Polsko (peáž) a po 20 letech, co jsem tama jel naposled, se nic nezměnilo, až na to, že místama snížili rychlost na 20km/h.
Ivo Mašek (10205)|22.9.2012 16:41
Peážních tratí se v republice používá několik. S žádným státem, přes který naše trať vede, není problém, až ..... na Polsko. Kdo do toho nevidí, tak o tom nemá ani šajnu. Někdy si myslím, že Polsko ani není v EU. S Polskem máme dvě peážní tratě, které používáme jenom my., poláci nikoli. Např. na trati Liberec/Hrádek n. Nisou - Zittau dokonce snesli koleje ze svého nádraží (ta trať vede asi 2 km po polském území), které vedli do svého vnitrozemí (ještě pamatuji, jak tam polské loko zajíždělo). A v ten moment už nechtějí koleje a celý svršek spravovat. takže my a němci jsme tu trať chtěli na tom jejich úseku komplet opravit. Jenže problém. Poláci tam nechtějí vpustit naši a německou techniku. Že prý to opraví sami, ale za naše peníze. Jenže to, co oni chtějí za mamon, to by ty kolejnice musely být ze zlata a pražce z diamantu. takže na celém úseku z Zittau do Liberce se v pohodě dá jezdit osmdesátkou (jezdí tam naše a německé motorové vozy), ale na jejich 2km úseku se jezdí třicítkou (zatím - hrozí už 10km/hod). ta trať je v polském úseku utopená v trávě (jsou vidět jen kolejnice bez pražců) a okolo jsou mokřiny. Takže asi bude muset nastoupit legislativa Bruselu a bez pokut polské straně se to asi neobejde (jenže to není hned a trať může být klidně uzavřena). Jó - poláci nejsou žádný rito, kdo je nezná - nechápe.
mirekv (7169)|23.9.2012 07:17
Je to tak. Slezský úsek je delší, část vede přes město Glucholazy, navíc na nádraží v Glucholazech mění směr. Poláci tuto trať taky nepoužívají, na trase je akorár obec Pokrzywna kde je ještě totálně zpustlé nádraží z minulosti, celkem velké. Trochu byla naděje, že vlaková doprava ožije po Schengenu, ale nádraží v Glucholazech je asi 3km za městem, kdo by tam jezdil, že? Trať už měla být několikrát zrušená, ale zatím se drží i přes vysoký nájem a nulovou údržbu. Ovšem z Jesenicka je to jediná možnost se dostat vlakem na Ostravsko. S polákama byly vždy problémy a stav trvá.
Pavel_tempx2 (829)|11.12.2012 18:40
to už ani není potřeba komentovat, stačí si dát do vyhledávače Jeseník Ostrava vlakové spojení a vyjede vám dost zpráv na to téma ;)
interfernet422 (1575)|11.12.2012 19:02
Když už tu je téma o vlacích, wifi atd. tak jsem včera stáhl zajímavou aplikaci do telefonu - NaVlak. Možná se bude někomu hodit.

Popis: Odjezdy a příjezdy vlaků včetně nástupišť a zpoždění ve formě aplikace i widgetu NaVlak je aplikace a widget pro zobrazování nádražních informačních tabulí s aktuálními informacemi o odjezdech a příjezdech vlaků.V telefonu se vám zobrazí tabule z nejbližšího nebo požadovaného nádraží.
Ivo Mašek (10205)|24.9.2013 15:41