Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Rozbočovač pro satelitní příjmače - funguje to?

Rank (3)|4.9.2012 09:17
Dobrý den, omlouvám se předem za blbý dotaz, ale jsem v oblasti satelitní techniky nováček... Situace je taková: v rodinném domě mám 2 x TV. Jedna TV je připojena k satelitu druhá TV využívá pouze pozemní digital. Chtěl bych přivést satelitní signál také k druhé TV. Dostal jsem zdarma Homecast 3000CR a objednal next kartu od skylinku. Konvertor je instalovaný pouze pro jednoho účastníka. Dotaz zní: Mohu použít rozbočovač satelitního signálu viz: [odkaz, pro zobrazení se přihlaste] nebo musím vyměnit konvertor pro dva účastníky. Moc děkuji za pomoc.
Pytkin (7947)|4.9.2012 11:14
ak nebudu pozerat naraz , tak mozes pouzit ten rozbocovac .. ak chcu pozerat naraz , musis vymenit LNB a natianut od neho druhy kabel , pre druhy satelit ..
mirekv (7169)|4.9.2012 11:24
Svého času jsem měl zbastlený přepínač master-slave, tedy volbu hlavního přijímače. Pak jsem natáhl ještě jeden kabel a použil twin LNB a je pokoj, takže doporučuji tuto variantu.
Rank (3)|4.9.2012 11:37
Díky za reakce. Takže twin LNB bude asi ta správná cesta. Ještě mě napadlo využít aktivní rozbočovač, který by měl ten signál trochu zesílit, ale asi bude lepší vsadit na jistotu.
mirekv (7169)|4.9.2012 12:21
Musí stačit bez aktivních prvků (jednosměrných), komunikace mezi LNB a přijímačem je obousměrná.
Dagy2 (3153)|4.9.2012 13:16
rank, to je zase krám od Alzy na ktorý sa chytí hromada ľudí. Za 100Kč príjem na dva prijímače - no nekup to!
Sat príjem ale funguje totálne inak než DVb-T alebo analog alebo radio. Takže tu nejde o útlm tohto prvku ale o princíp funkcie. Tento prvok totiž NEFUNGUJE ako rozbočovač ale ako KOMPLIKATOR. Preč s ním.
Eman (38)|5.9.2012 21:02
Rank: