HUMAX Digi+ III nastavenie kanalov po určitom čase zmenené na pôvodné
Dobrý deň, môj problém spočíva v nastavení kanálov.
Po nastavení poradia kanálov je toto nastavenie po určitom čase zmenené na pôvodné, čo spôsobuje nepohodlie pri prepínaní kanálov a nutnosť si pamätať čísla kanálov, ktoré chceme pozerať. Ako mám postupovať aby nastavenie kanálov sa nemenilo?
Typ zariadenia: HUMAX Digi+ III,
verzia hardware: NEO REV 1.0
verzia software: DRFSNA 1.00.11
verzia loadera: F 2.31
ID systému 1808.0000
Dátum aktualizácie 24 apríl 2012
Za dobré rady vopred ďakujem
Po nastavení poradia kanálov je toto nastavenie po určitom čase zmenené na pôvodné, čo spôsobuje nepohodlie pri prepínaní kanálov a nutnosť si pamätať čísla kanálov, ktoré chceme pozerať. Ako mám postupovať aby nastavenie kanálov sa nemenilo?
Typ zariadenia: HUMAX Digi+ III,
verzia hardware: NEO REV 1.0
verzia software: DRFSNA 1.00.11
verzia loadera: F 2.31
ID systému 1808.0000
Dátum aktualizácie 24 apríl 2012
Za dobré rady vopred ďakujem
Síce Digi nemám, ale ako čítam na iných fórach zmenou FW v prijímačoch vám proste Digi tlačí do prijímačov nastavenia, ktoré vymyslel niekto u nich.
Zrejme daň za to, že máš prijímač len za mierny poplatok oproti nám, ktorí máme svoje prijímače.
ale najlepšie asi kontaktovať svojho operátora - máš totiž od nich kompletnú službu aj s HW tak by sa mal starať.
Zrejme daň za to, že máš prijímač len za mierny poplatok oproti nám, ktorí máme svoje prijímače.
ale najlepšie asi kontaktovať svojho operátora - máš totiž od nich kompletnú službu aj s HW tak by sa mal starať.
napísal som aj do spoločnosti Digi, ich odpoveď :
Vážený klient/klientka,
Ďakujeme, že ste sa na nás obrátili s požiadavkou.
Po stiahnutí nového softvéru sa dajú programy zoradiť už len do skupiny obľúbeneé. V prípade ak sa samovoľne prehadzujú po zapnutí zariadenia,môže sa jednať o poruchu zariadenia. V tom prípade bude najlepšie obrátiť sa priamo na našu zákaznícku linku.
Info stránka je prístupná od po.-pi. v čase od 8:00-16:30.
V prípade ďalších otázok sa môžete obrátiť aj na zákaznícku linku pre klientov 0850 211 112,
v čase 7:00-23:00 denne počas víkendov i sviatkov.
Ďakujeme za porozumenie a želáme všetko dobré.
S pozdravom
......
Vážený klient/klientka,
Ďakujeme, že ste sa na nás obrátili s požiadavkou.
Po stiahnutí nového softvéru sa dajú programy zoradiť už len do skupiny obľúbeneé. V prípade ak sa samovoľne prehadzujú po zapnutí zariadenia,môže sa jednať o poruchu zariadenia. V tom prípade bude najlepšie obrátiť sa priamo na našu zákaznícku linku.
Info stránka je prístupná od po.-pi. v čase od 8:00-16:30.
V prípade ďalších otázok sa môžete obrátiť aj na zákaznícku linku pre klientov 0850 211 112,
v čase 7:00-23:00 denne počas víkendov i sviatkov.
Ďakujeme za porozumenie a želáme všetko dobré.
S pozdravom
......