Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

VU+ Solo2 a Duo2

tirreus (2)|18.7.2015 21:35
Plánuji nákup satelitního přijímače VU+, ale nejsem zatím rozhodnutý jaký typ a jakou konfiguraci. Nejvíce se mi líbí Duo2 s konfigurací Twin S2 + Twin T2/C. Ale protože jsem úplný začátečník, potřeboval bych poradit, jaké vybavení by pro mě bylo nejvhodnější vzhledem k tomu, co od toho očekávám. I když jsem nad četbou fór a specifikací a testů strávil celý den, ztrácím se ve všech těch duálních tunerech. loop through kabelech, CI+ slotech...

Mé ideální uživatelské požadavky jsou tyto:
1) Jedna parabola s jedním LNB s jedním koaxiálním kabelem do SAT příjímače
2) Jedna T2/T anténa s jedním koaxiálním kabelem do SAT příjímače
3) Operátor Skylink, karta M7
4) Nahrávání minimálně jednoho programu z DVB-S2 s jednou frekvencí zatímco sleduji druhý program s druhou frekvencí
5) Nahrávání minimálně jednoho programu z DVB-T2/T s jednou frekvencí zatímco sleduji druhý program s druhou frekvencí
6) Nahrané soubory vždy nekódované, volně přehratelné v PC
7) Pouze jedna karta Skylink M7

Body 4, 5 a 6 jsou nezbytné, zbytek je moje amatérská vize. Prosím o radu, jaký typ a jakou konfiguraci zvolit.
Dále jsem nikde nenašel vysvětlení základních věcí. Např:

1) Když vede z LNB paraboly jeden kabel, ale budu mít S2 twin tuner a chci sledovat jeden program a zároveň nahrávat jiný program, stačí ho zapojit do horního vstupu? Bude ten dolní tuner pracovat? Nebo musím mít nějaký rozbočovač a zapojit oba vstupy?
2) Musím mít dvě karty M7 pro současné sledování a nahrávání ze dvou různých frekvencí?
3) Lze mít jen jednu kartu, pokud chci sledovat jeden a nahrávat druhý program ze stejné frekvence?

Díky za radu, jaký VU+ zvolit a jaké další vybavení koupit a jak to všechno zapojit :)