Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Aký HD satelitný príjmač vybrať?

nezzmo (39)|12.11.2012 10:37
Prosím o radu, akú satelitný HD príjmač vybrať? Chcel by som ho využívať hlavne na sledovanie programov UPC, nahrávanie programov tak aby som mohol iný program zároveň sledovať a o slušnú rýchlosť pri prepínaní programov.Som laik v tejto sfére tak myslím že pozerať sa po produktoch podobných ako sú Dreamboxi mi netreba chcel by som niečo v strednej cene ďakujem.
KamilZ (10277)|12.11.2012 11:19
Např. VU+ DUO nebo třeba tohle: https://www.tvfreak.cz/forum/showthread.php/33468-X-trend-et65009500

Protože chceš sledovat něco jiného než nahrávat, tak potřebuješ dvoutunerák, Twin LNB, dva kabely, ...
nezzmo (39)|12.11.2012 11:51
[QUOTE=KamilZ;431583]Např. VU+ DUO nebo třeba tohle: https://www.tvfreak.cz/forum/showthread.php/33468-X-trend-et65009500

Protože chceš sledovat něco jiného než nahrávat, tak potřebuješ dvoutunerák, Twin LNB, dva kabely, ...[/QUOTE]

Ahoj dakujem za radu mas osobnú skúsenosť s tymto zariadením? A co by si mi skor doporučil?? Externý disk alebo v zariadení, mám aj Xtreamera s 500G HDD myslíš źe by sa dal prepojiť ten Xtreamer s tým satelitom a nahrávať priamo do neho??
KamilZ (10277)|12.11.2012 12:45
Mám s VU+ DUO, s ET6500 zkušenosti nemám, to je poměrně nové zařízení (ale bude zřejmě super). Obdobných přijímačů je samozřejmě víc. Xtreamer umí sdílet disk přes Samsu/NFS, tak to přímo do něj nahrávat půjde, ale musíš se v tom trochu vyznat. Nenaklikáš to přímo v menu, je potřeba trochu sáhnout do konfigurace. Raději bych volil interní disk v STB. Nehledě na případný problém s rychlostí, jestli máš starší Xtreamer, nebyla to žádná sláva z u HD by jsi při nahrávání přes LAN mohl narazit.