Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Panasonic TX-P42ST50E a Panasonic SA-HT535

jumich (11)|22.11.2012 22:32
Kupil som plazmu Panasonic TX-P42ST50E. Po prechode zo stareho Tv Sony KV-29CL11K mam trocha zmiesane pocity. trocha ma zaskocil zvuk, ktory "bruni na pozadi". ciastocne som to vyriesil tym, ze som stisil ciastocne zvuk na telke a pridal na setopboxe.

som laik v tejto oblasti a preto sa ospravedlnujem zato, ze sa ako laik vyjadrujem.

prijem signalu mam prostrednictvom kablovky (kabel rf zo steny do setopboxu a prostrednictvom kabla scart a redukcie (adapter av1) do telky. tu by ma zaujimalo ci by nebolo lepsie na prijem signalu pouzit kabel rf priamo zo setopboxu?

nazvy kablov opisujem z navodu ku telke.

dalsia otazka by bola:

mam niekolkorocne domace kino Panasonic SA-HT535. Ma zmysel vobec rozmyslat nadtym, ze prepojim domace kino s telkou a budem na zvuk pouzivat to kino (telka stisena a ovladanie hlasitosti cez kino)? problem mam aj ten, ze mi deti rozbili DO od toho kina. chcel by som ho ovladat cez DO k novej telke. da sa to nejako? Ako by bolo najlepsie prepojit danu zostavu? ak je to mozne samozrejme.

dakujem.
KamilZ (10277)|23.11.2012 06:37
Máš to propojené pěkně blbě. O žádném RF nebo SCART ani neuvažuj, strašná kvalita. Propoj to přes HDMI nebo přes komponentní (ne kompozitní) vstup. Pokud ho stb nemá, tak si pořiď nový, stojí to za to. Brum může být buď zemní smyčka, nebo jen nekvalita stb. Odpoj všechny anténní vstupy včetně kabelovky a případného rádia do kina, jestli brum přestane.

Kino k TV připojíš pouze tehdy, pokud má optický vstup, jinak ne. Varianta je ho připojit přes Cinch k stb od kabelovky, ale můžeš mít problém s předbíháním zvuku, pokud na kině nebo stb nelze nestavit jeho zpoždění.
jumich (11)|24.11.2012 00:42