Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Rada propojení domácího kina a televizoru

c12345 (46)|12.12.2012 22:57
Dobrý den mám mám LCD televizor Samsung LE46C650 a k vánocům jsem zakoupil domácí kino samsung HTe4550 ([odkaz, pro zobrazení se přihlaste] ). Jelikož jsem poměrně laik chtěl bych se před zapojením zeptat na pár věcí ohledně propojení s televizorem. Současně jsem při zakoupení tohoto domácího kina (vánoční dárek) zakoupil ještě HDMI kabel a optický kabel. Potřebuji vědět, zda když propojím televizor s tímto domácím kinem přes rozhraní HDMI jestli mi půjde do reproduktorů i zvuk tím myslím zvuk z televizních stanic (kabelová televize), nebo budu muset dát jak HDMI tak i optický kabel ? Dále bych se chtěl zeptat moje televize je vybavena funkcí internet TV (widgety od samsungu) a přehrávač blu ray domácího kina má Smart TV. Takže v současné době wlan kabel je samozřejmě v televizoru. Proto se chci zeptat zda při montáži a propojení mám kabel od internetu dát do toho přehrávače, nebo je to zcela jedno a nechat ho v televizoru ? A poslední otázka obě zařízení mají funkci Anymet tak doufám, že je budu obě ovládat ovladačem od televizoru. Děkuji moc za odpovědi od erudovaných přispěvatelů. Díky.
KamilZ (10277)|13.12.2012 06:27
Zvuk máš detailně popsán zde: https://www.tvfreak.cz/forum/showthread.php/33686-nez-se-zeptate-hdmi-3d-zvuk-lan-dlna-hbbtv-dalkove-ovladace#post434489

LAN nech připojený tam, kde chceš využívat SMART funkce (pokud v obou zařízeních, tak musíš připojit obě). WLAN se neoznačuje LAN kabel, ale WiFi. Anynet je přesně na tohle, musíš ho o obou zařízeních explicitně povolit. Ale všechny funkce přes něj nepůjdou, jen základní.
c12345 (46)|13.12.2012 22:40