Jaké vybrat domácí kino? Samsung nebo LG?
Ahoj, jaké byste mi doporučili domácí kino k 3D televizi LG 42LW5500?
Jsem amatér a tak bych chtěl vybrat z kompletů Lg nebo Samsung.
Cena do 10000 Kč a může být i Soundbar.
Děkuji Vám předem.
Jsem amatér a tak bych chtěl vybrat z kompletů Lg nebo Samsung.
Cena do 10000 Kč a může být i Soundbar.
Děkuji Vám předem.
Ziadne AIO.
Kup si AVR+repro v sete, to je maximalny kompromis. Napriklad:
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste] + [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
pripadne:
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Kup si AVR+repro v sete, to je maximalny kompromis. Napriklad:
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste] + [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
pripadne:
Děkuji za tip. Jde i nějaké varianta se sloupcovými předními repráky? Proč se nedoporučují sety od zmiňovaných značek?
Protože ani Samsung ani LG (zřejmě naštěstí) žádné AVR nedělají, dělají jen "hračky" typu DK. Jen pro jistotu - K AVR + repro budeš ještě potřebovat BD přehrávač a případně MMC. Záleží co od něj čekáš za funkce. AVR + repro Ti řeší jen zvuk a vstupy.
Největší problém DK je v tom, že sice dělají všechno, ale ne pořádně. Pro nenáročného uživatele asi stačí, ale náročnější narazí. Další průšvih je v tom, že často nejdříve odejde DVD/BD mechanika. U těchto zařízení (DK) je oprava drahá, protože tam nenarveš libovolnou jako do PC. Proto je lepší mít samostatné komponenty a levný BD přehrávač, který snadno vyměníš.
Největší problém DK je v tom, že sice dělají všechno, ale ne pořádně. Pro nenáročného uživatele asi stačí, ale náročnější narazí. Další průšvih je v tom, že často nejdříve odejde DVD/BD mechanika. U těchto zařízení (DK) je oprava drahá, protože tam nenarveš libovolnou jako do PC. Proto je lepší mít samostatné komponenty a levný BD přehrávač, který snadno vyměníš.
Jak jsem psal, tak nejsem nějak náročný audiofil.
Spíše hledám řešení, aby hezky vypadalo a hrálo lépe než defaultní repráky na TV. Co si myslím, že právě zmíněné DK(Lg, Samsung) pro BFU umí ne? :)