Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Jaké vybrat domácí kino? Samsung nebo LG?

perseus10 (12)|6.1.2013 14:40
Ahoj, jaké byste mi doporučili domácí kino k 3D televizi LG 42LW5500?
Jsem amatér a tak bych chtěl vybrat z kompletů Lg nebo Samsung.
Cena do 10000 Kč a může být i Soundbar.

Děkuji Vám předem.
vivid.sk (11472)|6.1.2013 14:58
Ziadne AIO.
Kup si AVR+repro v sete, to je maximalny kompromis. Napriklad:
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste] + [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
pripadne:
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
perseus10 (12)|6.1.2013 18:03
Děkuji za tip. Jde i nějaké varianta se sloupcovými předními repráky? Proč se nedoporučují sety od zmiňovaných značek?
KamilZ (10277)|6.1.2013 18:09
Protože ani Samsung ani LG (zřejmě naštěstí) žádné AVR nedělají, dělají jen "hračky" typu DK. Jen pro jistotu - K AVR + repro budeš ještě potřebovat BD přehrávač a případně MMC. Záleží co od něj čekáš za funkce. AVR + repro Ti řeší jen zvuk a vstupy.

Největší problém DK je v tom, že sice dělají všechno, ale ne pořádně. Pro nenáročného uživatele asi stačí, ale náročnější narazí. Další průšvih je v tom, že často nejdříve odejde DVD/BD mechanika. U těchto zařízení (DK) je oprava drahá, protože tam nenarveš libovolnou jako do PC. Proto je lepší mít samostatné komponenty a levný BD přehrávač, který snadno vyměníš.
perseus10 (12)|6.1.2013 18:56
Jak jsem psal, tak nejsem nějak náročný audiofil.
Spíše hledám řešení, aby hezky vypadalo a hrálo lépe než defaultní repráky na TV. Co si myslím, že právě zmíněné DK(Lg, Samsung) pro BFU umí ne? :)
KamilZ (10277)|6.1.2013 19:29
Lépe než TV Ti bude hrát naprosto cokoli :-).
Iron_Eddie (23)|6.1.2013 19:44
Ak si rozhodnutý pre výber z all in one systémov, tak dnes by som radšej bral LG.
vivid.sk (11472)|6.1.2013 19:50