Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Vypadávání a zasekávání televize

pifl (36)|11.1.2013 15:34
Dobrý den,koupil jsem příjmač HD-BOX FS 9200 PVR a mám s ním od začátku problém.Při manipulaci v menu se příliš často obraz zasekává nebo vypadne.Musím pokaždé
příjmač ručně vypnout a zapnout.Prodejce mi doporučil výměnu FW.Já nevím jak a jaké FW tam dát.Musím ještě dodat,že to vypadává někdy i při přepnutí kanálů nebo
při vypínání příjmače ovladačem.Jsem začátečník,laik.Poraďte mi prosím.:-?
KamilZ (10277)|11.1.2013 15:36
Rada je zanést to prodejci, ať Ti to nahraje sám. Prodal to, tak ať se stará. Tohle není zrovna typ přijímače pro laika.
pifl (36)|11.1.2013 16:06
To bych s tím musel jet do Chrudimi,koupil jsem to přes internet.Podle recenzí na Parabole a dalších dvou jsem netušil,že by to byl komplikovaný příjmač.
KamilZ (10277)|11.1.2013 16:30
A proč se nepodíváš na stránky výrobce, kde jsou ke stažení aktuální verze firmware ?!

http://www.hd-box.cz/podpora.html a je tam odkaz jako pra*se ">> ZDE <<"

Dále:[QUOTE]Upgrade přijímače je možné provést několika způsoby. Asi nejpříjemnější způsob je nahrání firmwaru na flash disk a provést upgrade z něho. Druhou možností je použít sériové rozhraní RS232 pomocí programu Porter. Třetí možnost je stažení přímo z internetu (tato možnost je funkční od verze FW 1.07.44 – stahování je možné ze stránek http://www.hd-box.cz ).
[/QUOTE]
A dále:
[QUOTE]Settingy (i update firmware) se do přijímače nahrávají nejčastěji z USB flash paměti - přijímač detekuje soubory s příslušnou příponou již při svém startu a nabídne automatický update.
[/QUOTE]
Je to zde na TVFreak v recenzi. Jestli je to co popisuješ problém firmware nevím, možné to je, ale není vyloučena i HW závada.

PS: Měl jsi se domluvit s prodejcem, aby Ti to vše připravil a nachystal, když tomu nerozumíš.