Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Jaké MMC na přerávání medií z PC

Brtnik (40)|5.3.2013 15:08
Ahoj, predem se omlouvám za svou neznalost problematiky MMC. Jsem v tom úplný nováček a tak spouste veci ktere se tu pisou moc nerozumim.

Potreboval bych nejake mmc na bezproblemove prehravani filmu z PC,protoze doted jedu pres DLNA a neni to proste ono. Tudiz propojeni pres LAN, pripadne i wifi by se hodilo. Moje TV umi 3D takze aby to zvladalo i tyhle veci. Pevny disk to mit nemusi.

Libi se mi xLiveCZ, takze asi znacka xtreamer. Co treba tohle? [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
kuko61 (257)|5.3.2013 17:08
Ked nieco od Xtreameru s podporou XliveCZ a 3D, musi to mat Realtek chipset, cize Xtreamer TV urcite nie. Do uvahy pripada SW3 a Prodigy.
KamilZ (10277)|5.3.2013 17:36
[QUOTE=Brtnik;447895]Moje TV umi 3D takze aby to zvladalo i tyhle veci[/QUOTE]
To si musíš první ujasnit a upřesnit, jestli Ti stačí SBS nebo chceš u BD ISO (viz https://www.tvfreak.cz/forum/showthread.php/33686-nez-se-zeptate-hdmi-3d-zvuk-lan-dlna-hbbtv-dalkove-ovladace#post434487 a https://www.tvfreak.cz/forum/showthread.php/33686-nez-se-zeptate-hdmi-3d-zvuk-lan-dlna-hbbtv-dalkove-ovladace#post434528 )
Brtnik (40)|6.3.2013 07:28
Aha diky, uz to asi chapu. Pokud tedy budu chtit prehravat BD ISO tak minimalne SW a pokud mi staci half SBS tak by mohl stacit ten TV? Me se vice zamlouva ten Xtreamer TV co se tyce ui. Pujde na nej i ten xLiveCZ? Pokud ne tak bych asi vzal SW3. Myslite ze je to takhle rozumne?
kuko61 (257)|6.3.2013 08:31
xliveCZ zatial na Xtreamer TV nejde. Je tam uzavrety system co sa tyka pridavania doplnkov do fw.
Ze vraj Xtreamer na ich fore tvrdil, ze to v buducnosti pojde, ale kto pozna ich slubovanie vie,
ze to vobec nemusi byt pravda.
Brtnik (40)|6.3.2013 09:42