Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Prepojenie Blu-ray prehrávača s pc

avonn1 (6)|26.9.2013 23:54
Dobry den neviete mi niekto poradit ako prepojit Blu-ray prehrávač bd-c5300 s pc v pc mam vsetky filmy.
vivid.sk (11472)|26.9.2013 23:59
Ak mas v PC vsetky filmy, naco ti je Bluray prehravac? :-?

Tak teda OK, dam lepsiu odpoved:
Napoj ho cez LAN na domaci router (rovnako musi byt napojeny aj PC) a skus na PC rozbehat aspon DLNA Server (bud original Samsung alebo Serviio). To by mohlo ficat.
KamilZ (10277)|27.9.2013 08:45
avonn1: To je zase nějaká forma masochizmu, tahat z PC filmy přes BD :-)

Bohužel to co psal vivid.sk asi nepůjde, ten přehrávač (pokud se dobře dívám) má LAN pouze na nějaké Samsungoviny (internet@tv, BD Live a Samsung App, netuším, jestli je mezi nimi DLNA klient, v manuálu slovo uPnP ani DNLA není).
Zapoj PC přes HDMI do TV a máš po starostech, nebo kup bezdiskové MMC.
vivid.sk (11472)|27.9.2013 13:28
Nasiel som na webe:

I just got a BD-C5300 last week at Best Buy and I can confirm that the Allshare (or DLNA) feature DOES work. When you look at the on-screen menu you will see that there is an AllShare option. However, you won't be able to use it until you have your PC setup with some kind of server software. The documentation refers to Samsung's PC Share Manager but I didn't even bother downloading that. I went with the suggestion given by many others to download Serviio. That works great. I installed it, selected the Samsung profile (it says TV instead of BluRay but it still works) and then went back to my DVD on-screen menu and the AllShare option detected Servioo. Working well so far.

This is a good BluRay player. Quite happy with it. I got the Sony BDP-S380 before that but Sony decided to remove DLNA from its entry level player this year. Bad move on their part since I refuse to pay for the next model up of Sony (that does have DLNA) when I can get an equally good player from Samsung (entry-level) that DOES have DLNA.

http://www.avforums.com/forums/blu-ray-dvd-players/1240512-samsung-bd-c5300-any-info-5.html

Treba sa vsak vykaslat na DLNA (bez ohladu na to, ci to pojde alebo nie), plati posledna veta z Kamilovho prispevku.
KamilZ (10277)|27.9.2013 13:50