Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Všeobecný dotaz + pomoc při výběru

Mano1990 (14)|31.1.2014 09:47
Ahoj,

chtěl bych se zeptat na pár základních rad při výběru přehrávače a domácího kina (nebo spíše repro k TV) a na pár otázek. Jsem úplný laik, tak bych byl rád, kdydy mě někdo zasvětil.Snad konečně tady najdu odpovědi na moje otázky :-)

1. Vlastním TV Samsung (přesné označení nevím nějak UExxx), prostě klasická led (LCD) TV za 12 tisíc kč. Filmy si na této TV přehrávám přes USB externí HDD bez napájení (asus 500gb), ale v poslední době se stávalo, že se film občas zasekl (jak formát .avi tak .mkv..) a vše se seklo, bylo to asi tím, že HDD chtěl naformátovat, to jsem udělal, přišel o všechny data a za 14 dní zase.Takhle se to opakovalo pořád až mi HDD odešel. Právě tedy přemýšlím na koupí MMC (už jsem jednou měl phillip hmp3000-spokojenost) a našel jsem tento :
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste] .Tím bych zabil dvě mouchy jednou ranou, protože bych měl základní MMC a set top box. Myslíte, že tento set top box jakožto MMC bude lepší než integrovaný přehrávač v TV?? Nejsem náročný na formáty, vystačím si se základním .avi a .mkv. Pak bych rád věděl jak funguje vysílání v HD. Stačí když si set top box připojím přes HDMI (je třeba HDMI nebo standardní dodávaný kabel v balení?) do TV, dám automatické ladění a TV bude vysílat podporované programy v HD? Mám ještě v šuplíku externí anténu k tv, tudíž hádám, že asi nebude třeba?