Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

jake domaci kino

Kuba94 (6)|8.9.2014 17:59
Zdravím,
Na tohle téma je tu už spousta příspěvků,četl jsem je a stále nevím.
Předem rikam,ze vím co cca chci, kolik do toho dat a ze jsem audiofil začátečník s nějakýma financema ale ne s miliony :D
Chtěl bych poprosit zdejší odborníky, zda by mi nemohli poradit jaké domácí kino k 106 cm smart lg..
tak teda představoval bych si něco složeného z více komponentu a ne hotove domácí kino z obchodu, ale muze byt i výjimka.
Chtěl bych něco od pioneeru,yamahy nebo onkya... Receiver,5.1 zvuk+ basák...bedny,nemusí byt téhle značky ani basak, spis preferuju receiver.
Chtěl bych za to dat cca 10- 12 tisíc včetně kabelů. Je možné i víc,ale zatím bych rad nepřekročí tuhle hranici.
Melo by to být na velké poschodove posteli cca 350cm x 230cm x 140cm .
Mam to spis na filmy, ale ocenim i dobrou kvalitu hudby.

Beru veškeré názory apod.

Předem moc děkuji za odpovědi :)
Hornet F-18 (1328)|8.9.2014 22:30
Nechcem ta odradit hned na zaciatku :-) ale za tu uvedenu cenu a aspon trochu lepsiu kvalitu - tak len bazar.
Na filmy by si si ako-tak vystacil, ale na "dobrou kvalitu hudby" asi nie :-(

Co znamena toto:
"Melo by to být na velké poschodove posteli cca 350cm x 230cm x 140cm ." ?
Kuba94 (6)|8.9.2014 23:28
Jako nechci nic extra top, staci mi pro začátek něco lepšího než klasické shi*y z datartu atd.
Co jsem četl, da se v té ceně něco sehnat..ty tedy rikas ze ne, tak já nevím :D

Ty velikosti, to znamenalo na jakém prostoru by to melo pracovat, prý je to důležité.

---------- Doplněno v 23:28 ---------- Původní příspěvek byl napsán v 23:26 ----------

Klidne můžou byt nějaké dražší možnosti, +- par tisíc :)
Kdo bude ochotny pomoct.,ocenil bych odkazy nebo tak.

Děkuji moc
Hornet F-18 (1328)|9.9.2014 22:13
Kuba,