Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Sony STR-DH520 - propojení s PC poradíte?

gs023 (30)|12.12.2014 06:58
Ahoj

Předem se omlouvám, jsem v tomto oboru nováček a tak prosím o zkušené o radu.

Mám Sony STR-DH520, k tomuto AV mám připojeny 5+1 repro. Chtěl bych to ovšem používat:

1. Propojit to s PC, tak abych si mohl na PC pouštět MP3 a poslouchat. Není mi jasné čím to nejlépe propojit. Můžete poradit ? Mám klasickou integrovanou zvukovku 3 x Jack 3,5mm, grafika také integrovaná bez HDMI. Pak mám NB s HDMI výstupem a sluchátkovým.
Myslel jsem si, že vemu NB, propojím to z něj přes HDMI do DVD IN, nebo BR IN na AV - jenže z beden jaksi zvuk nejde?!?!? Z manuálu jsem vyčetl snad dobře, že snad to musím propojit ještě Coaxem nebo Optikou, ale to jaksi NB nemá a hlavně me to hlava nebere, proč???.


Děkuji všem za polopatický návod pro laika, jak z toho ven.
Návod
http://download.sony-europe.com/pub/manuals/consumer/4263361111CZ.pdf
KamilZ (10277)|12.12.2014 07:02
Polopatisticky to máš zde: https://www.tvfreak.cz/forum/showthread.php/33686-nez-se-zeptate-hdmi-3d-zvuk-lan-dlna-hbbtv-dalkove-ovladace#post434494. HDMI by mělo stačit, optika je zbytečná, pravděpodobně nemáš jen přepnutý zvukový výstup.
gs023 (30)|12.12.2014 08:50
Dík. No zas tak blbej snad nejsem:-)) Hrál jsem si s tím celý večer

Pokud připojím na NB jack 3,5 ze sluchátek -> na konci 2xcinch a připojím do AV na TV IN (přepnu si výstup na u AV na TV) - tak zvuk z repro jde
Pokud to připojím z NB přes to HDMI - přepnu si na AV výstup na DVD IN, nebo BR IN - prostě z repro nic nejde. V manuálu pak je jen poznámka, pokud to chci poslouchat 5+1 pak musím připojit Coax nebo optiku (dle zvoleného HDMI vstupu). Na NB celou dobu jde zvuk jen z integrovaných repro