Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Problem s Youtube v Tv, prosim radu

chuty (2)|31.8.2018 17:42
Dobry deň. Vie mi niekto poradit. Po rokoch použivania Youtube na mojej Tv Panasonic, to prestalo postupne celkom fungovat. Pisal som inžinierom z Panasonicu a dostal som tuto odpoved.
"Od roku 2017 nebude nadále podporována aplikace Youtube u televizorů z roku 2013 (jako například Váš model tx-l42e6ew) a starších.Je nám líto, ale dostupnost aplikace Youtube, závisí na poskytovateli služby. V tomto případě Google.To znamená, že aplikace jsou poskytovány třetí stranou a v případě, že se poskytovatel rozhodne zrušit nebo omezit danou aplikaci, tak Panasonic nemá možnost nadále zaručit její dostupnos"

Dalej mi poradili dokupit Google chromecast. Ale ako som sa docital funguje len cez Wifi, a moja Tv je pripojena kablom na Internet Lan, lebo v tejto casti bytu je velmi slaby -ziadny signal Wifi. Dočital som sa o nejakych multimedialnych centrach, no velmi sa v tom nevyznam. Poradte prosim ako sa dostak znova k sledovani Youtube a dalsich aplikacii. Tv signal mam z kablovky. Nasiel som nieco,no neviem ci to bude Ok [odkaz, pro zobrazení se přihlaste] , [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Ďakujem za radu
vivid.sk (11472)|31.8.2018 20:29
[QUOTE=chuty;535110]Dalej mi poradili dokupit Google chromecast. Ale ako som sa docital funguje len cez Wifi, a moja Tv je pripojena kablom na Internet Lan, [/QUOTE]
Mozes si kupit maly [odkaz, pro zobrazení se přihlaste], ktory nechas pri TV, ak chces ist cestou Chromecast-u. Vyriesis tym aj kvalitu signalu v danej miestnosti.