Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

nahrávání širokoúhlého obrazu na dvd rekordéru

bobb (27)|31.1.2006 09:59
Jsem začátečník a zatím v tom mám zmatek. Dokáží levné rekordéry/5000Kč/ zaznamenat i širokoúhlý obraz, musí se to nějak přepínat nebo se to přepne automaticky ? Prodavači mi v tom většinou udělají ještě větší zmatek, skoro každý říká něco jiného.
Vysílá některá naše televize/pozemní/ alespoň občas širokoúhle v plném rozlišení=nemyslím tím 4:3 s černými pruhy nahoře a dole ? A jak se to pozná ? Dík bobb.
Nasty_tvf (568)|31.1.2006 10:26
ČT občas vysílá - poznáš to tak, že se zmenší logo stanice (na 4:3 obrazovce) Jak to mají rekordéry netuším, žádný nemaje
vlada (3470)|31.1.2006 10:48
Já jsem ještě vysílání 16:9 s 576 řádky neviděl. Starší televize by to nepobraly a tak se to podle mě nepoužívá. Dávají se tam ty pruhy a většinou se ještě obraz ořeže po stranách.
DVD rekorder by měl nahrát to, co mu přileze z antény a případně tam přidat 16:9 flag, pokud je ve vysílání. Pro rekordery to je naprostá trivialita, takže nevidím důvod, proč by neměly umět. Ale osobně s tím praktický zkušenosti nemám.
Pitomec (10211)|31.1.2006 10:53
[quote=bobb]Jsem začátečník a zatím v tom mám zmatek. Dokáží levné rekordéry/5000Kč/ zaznamenat i širokoúhlý obraz, musí se to nějak přepínat nebo se to přepne automaticky ? Prodavači mi v tom většinou udělají ještě větší zmatek, skoro každý říká něco jiného.
Vysílá některá naše televize/pozemní/ alespoň občas širokoúhle v plném rozlišení=nemyslím tím 4:3 s černými pruhy nahoře a dole ? A jak se to pozná ? Dík bobb.[/quote]
DVD rekordér to nahraje přesně tak, jak to vidíš na obrazovce.
ODSakEda (2278)|31.1.2006 11:32
Pitomec -bohužel, přesně tak!