Budu asi jediný. Ptám se.... Má to smysl když, filmy a TV pořady nemají hodnotu kvality ? Protože sledovat ,, Ordinaci v Růžové zahradě ,, nebo ,, Ulice ,, ... Tak na takové pořady, které jsou určeny spíše pro ty, kteří chtějí vypnout a něčím se vypláchnout od starostí všedního dne, tak považuji za zcela zbytečné . :-) Na takové pořady bohatě stačí i klasická TV .
Odpovědět0 0
Patrony má pravdu. Já jsem hledal na netu tak dlouho, že jsem našel video-nápovědy. Dnes jich je hodně. A ten, který se zajímá o video tvůrčí práce a sám je tvoří, tak by měl mít, tak trochu i svou vlastní lidskou foto-paměť či video-pamět, a zapamatovat si ..jak to ten dotyčný tam dělal to či ono. A když mu dělá ta angličtina problémy. Tak ne jen, že se dozví kde má jak myší kliknout, ale i anglicky se naučí, neb průvodce u toho mluví a přednáší. příklad, Dobrý den dnes si ukážeme jak vytvořit laserový meč.... atd atd. celý AF je jen o těch hodnotách číselných atd. A další věc... Ten kdo má Photoshop, tak vý že je to podobné. V AE se dá jako první ,, Nový projekt ,, a do něj se dávají ty ,, nové vrstvy ,, a pak už je to jen hraní si s grafy, čísly a křivkamy a body na časové lince atd atd.
Odpovědět0 0
No je to sice hezké jen tělo stojí nějakých cca 20 000,- a objektiv na to se dá sice vybrat podle potřeby, ale i stím nějakým základním objektivem to vyjde na cca 40 000,- Kč. Tak že otázka zní, jak dalece je to určeno pro amatéry s dnešnímy platy . To si může dovolit tak profík který se tím živý. A ono za 40 000,- se dá sehnat i videokamera na které se dá taky manualně ostřit, zoomovat atd. Možná se mílim
Odpovědět0 0
Nejsem, žádný profík, ale rád dělám videoklipy atd. No zkrátka, bojím se, že zmizí taková ta úroveň kamer, která ( ona už postupně zmizela ) by měla napůl manual a napůl automat. Jooo proč ne ať se to nahrává na kdejaký medium třeba o velikosti kostky cukru s kapacitou 10 000 TB což je úplné sci-fi, atd. Jediné co mne chybí u těchto kamer je to, že pokud chci aby to mělo manualní zoom, manual ostření takové jako to má zrcadlovka, tak už musím koukat po stroji za 100 000,- Kč jsou asi i levnější o těch 10 či 20 tis. ale pořád je to hodně peněz. V jedné knize kterou jsem si koupil jednajicí se ohledně videa atd ) pozor aby to nebyla skrytá reklama tak neřeknu název ) se psalo, že kdysi dělaly kamery pro děti. Měli černobílí záznam obrazu a dokázali nahrávat na ty klasické audiokazety co jsme nosily ve walkanech . Psali tam, že mli tak zvláštní zrno obrazu, že je skoupily snad všichni profíci co se o tom dozvěděli. Tím jsem chtěl říci, že i když bude nějaké ,, BD ,, atd. Tak ona ta takzvaná kvalita je někdy na škodu. Mám takový názor, že když postavím vedle sebe dvě osoby a jedna bude mít ten nejlepší stroj za x tisíc a bude to nějaký strejda na dovolené v Chorvatsku a druhá osoba bude mít stroj z dob Charliho Chaplina a bude to profík známého jména, tak co myslíte kdo udělá lepší kompozici a námět filmu . Myslím, že v té technice to nebude ;-) Bohužel těch strejdů je více než nás amatérů či profíků , tihle strejdové davájí signály do oblasti trhu jak mají výrobci dělat atd. Ono vlastně tihle strjdové jsou ti líní a dělají to stylem ,, Alla prima,, Tak že právě proto myzí ty zoomy ,ostření atd. ............ ( pokud někdo čte a vidí hrubky do nebe volající, tak se prosím nezlobte, jsem dislektik a psal jsem to jak mne to napadlo aniž bych si to nechal, zkontrolovat :-) )
Odpovědět0 0