Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Interaktivní reklamy nabídnou personalizovaný obsah

3.3.2011, Martin Stančík, aktualita
Podle nové analýzy společnosti 3MGTG se již tento rok začnou na ulicích po celém světě objevovat nové interaktivní reklamy, které se budou snažit rozpoznat kdo jste a nabídnout vám přizpůsobený obsah.
Pamatujete si na film Moniroty Report od Stevena Spielberga, kde reklamy volaly na hlavního hrdinu Toma Cruise jeho jménem, když okolo nich procházel na ulici v roce 2054? Pokud si myslíte, že taková reklama by byla porušením vašeho soukromí, nebudete jistě nadšení z nové zprávy 3MGTG, podle kterého se reklamy tímto směrem posunou již v roce 2011. "Steven Spielberg to udělal špatně," říká Daniel Steinbichler, šéf společnosti 3MGTG. "Reklamy budou vyvinuté mnohem více, než si tento režisér představoval." V současné době běží v Tokiu ve zkušebním provozu reklamní systém od společnosti NEC, který se snaží odhalit věk a pohlaví kolemjdoucího, aby mu nabídl tu správnou reklamu. Velkou otázkou zůstává, kolik osobních údajů jsou lidé ochotni obětovat, avšak pokud za to podle tvůrců studie něco na oplátku dostanou, budou svá data poskytovat ještě rádi.


"Nedivili bychom se, kdyby tato místa s interaktivní reklamou také sloužila jako bezplatné WiFi hotspoty. Uživatelé by tak mohli zdarma surfovat po internetu a na oplátku by o sobě poskytli nějaká data." Podle Steinbichlera organizace, jež se zabývají ochranou soukromí, nebudou mít proti zaměřeným reklamám na ulicích žádné zbraně. Už v dnešní době společnosti o uživatelích shromažďují informace na každém kroku - například v kinech se nyní rozmáhá technologie, která zkoumá reakce diváků. Myslíte si, že je tento "osobní marketing" pouze na škodu, nebo může přinést i něco pozitivního?

Zdroj: MyCE