LG připravuje pro tento rok 3D TV
8.1.2010, Radek Jahoda, aktualita
Společnost LG plánuje na letošní rok masivní vstup na trh 3D televizorů. Chce uvést několik modelů 3D televizorů a také se angažuje v zavádění této technologie do praxe v oblasti 3D vysílání.
LG oznámila partnerství se společností Korea Digital Satellite Broadcasting, která provozuje satelitní platformu SkyLife. Jde prý o jednoho z největších producentů 3D obsahu vůbec. Cílem je vytvořit standard pro televizní vysílání ve 3D, který se uplatní jak ve vysílání, tak i v zařízeních pro jeho příjem. Obě společnosti do 3D již investovaly obří částky, výsledky mají být vidět již koncem ledna, kdy se má spustit 3D vysílání pro Koreu. Cílem je ale vytvořit globální 3D trh, což podpoří i mnoho dalších společností.
Tento rok chce LG na trh pustit nové LCD televizory s 3D v úhlopříčkách 42 až 72 palců (106-182cm) a také vybavit funkcí 3D své top modely. Ty se mají dostat i na trhy v USA i Evropě, takže lze odhadovat, že přibližně za rok najdeme 3D televizory i u nás.
Nutno dodat, že výrobci ve 3D vidí svou šanci, jak vylepšit v době krize své hospodaření. Otázka je, zda půjde o takový boom, jak očekávají. Rozhodně nepůjde o tak masivní nasazení, jako při přechodu na HD (i to se zatím do domácností dostává jen zvolna). Po 3D sáhnou většinou jen ti, kteří zatím neinvestovali do obnovy svých televizorů.
Zdroj: CDRinfo
Tento rok chce LG na trh pustit nové LCD televizory s 3D v úhlopříčkách 42 až 72 palců (106-182cm) a také vybavit funkcí 3D své top modely. Ty se mají dostat i na trhy v USA i Evropě, takže lze odhadovat, že přibližně za rok najdeme 3D televizory i u nás.
Nutno dodat, že výrobci ve 3D vidí svou šanci, jak vylepšit v době krize své hospodaření. Otázka je, zda půjde o takový boom, jak očekávají. Rozhodně nepůjde o tak masivní nasazení, jako při přechodu na HD (i to se zatím do domácností dostává jen zvolna). Po 3D sáhnou většinou jen ti, kteří zatím neinvestovali do obnovy svých televizorů.
Zdroj: CDRinfo