Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně
Komentáře od patrik_tvf
...jinak vetsine lidi nedochazi ze novu a primu si platime taky sami, staci jen zvednout telefon a vytocit cislo, koupit si praci prasek nebo coca colu, kdyz to vezmu hodne obecne, tak komercni televize platime neustale, verejnopravni jednou mesicne...
No, jak se to vezme.
1. ty inzerované produkty nejsme povinni kupovat (zatímco za ČT musíme platit ze zákona), na druhou stranu na jaký produkt dnes není reklama ;-).
2. s tou cenou reklamy v ceně výrobku, to taky není úplně 100 % - pokud se díky reklamě prodá výrobků víc, může výrobce rozpustit fixní náklady a tím třeba i víc, než zaplatit cenu reklamy (samozřejmě je potom otázkou, jestli to promítne do ceny. Spoustu výrobků a služeb je stanoveno jinak, než na základně nákladů, ale třeba marketingově (např. audiovizuální nosiče).
3. spoustu firem (např. i ta, ve které pracuji) má každý rok dáno, kolik peněz dá za reklamu - je to % z tržeb. A je jí úplně jedno, jestli to "vyplázne" za billboardy, televizi, časopisy (obzvlášť tzv. "lifestyle" má i přes 50 % podíl reklamy), .... . Tedy jedno to není, samo, že se to snaží dát tam, kde z toho bude největší užitek, ale ten peněžní objem je dán a musí se vyčerpat.
Odpovědět0  0