Digitest - videa a závěr
Týden uběhl jako voda a naše pravidelné středeční video okénko přináší závěrečnou část červnového Digitestu. Dnes se tedy konečně dozvíme, která kamera se stane vítězem tohoto třítýdenního putování.
Kapitoly článku:
První šestice videí nám ukáže, jak jsou na tom jednotlivé modely s kvalitou při polojasném počasí a rychle se pohybujícím objektem. Ten objekt, jak je z náhledů patrné, je projíždějící tramvaj.
Těžko hodnotit, protože oba modely vykazují téměř shodná videa. Panasonic má sice o něco věrohodnější barvy a o trochu méně šumu, ale rozdíly nejsou na první pohled patrné.
Sony HC46
pro spuštění klikněte
Stejně jako v předchozím hodnocení, jsou všechny ukázky na velmi dobré úrovni. V barvách by si pochvalu zcela jistě zasloužil Panasonic, pokárání naopak HC46, která nedokáže zachytit zelenou barvu.
Sony HC96
pro spuštění klikněte
Za jednoznačného vítěze bychom označili našeho nejdražšího zástupce, který průjezd tramvaje zvládl na jedničku. O barvách a šumu lze mluvit pouze v superlativech. Následujících šest fotek bylo pořízeno přímo z originálu videa. Lze si tak udělat lepší představu o tom, jak jsou na tom jednotlivé kamery:
Fotky jen potvrzují výše zmíněnou vyrovnanost obou zástupců low endu.
Sony HC46
pro zvětšení klikněte
O střední třídě i o HC96 lze prohlásit totéž, další slova by byla zbytečná.
Sony HC96
pro zvětšení klikněte
Canon MV900 pro spuštění klikněte | Panasonic GS37 pro spuštění klikněte |
Těžko hodnotit, protože oba modely vykazují téměř shodná videa. Panasonic má sice o něco věrohodnější barvy a o trochu méně šumu, ale rozdíly nejsou na první pohled patrné.
Panasonic GS180 pro spuštění klikněte | Canon MVX460 pro spuštění klikněte |
Sony HC46
pro spuštění klikněte
Stejně jako v předchozím hodnocení, jsou všechny ukázky na velmi dobré úrovni. V barvách by si pochvalu zcela jistě zasloužil Panasonic, pokárání naopak HC46, která nedokáže zachytit zelenou barvu.
Sony HC96
pro spuštění klikněte
Za jednoznačného vítěze bychom označili našeho nejdražšího zástupce, který průjezd tramvaje zvládl na jedničku. O barvách a šumu lze mluvit pouze v superlativech. Následujících šest fotek bylo pořízeno přímo z originálu videa. Lze si tak udělat lepší představu o tom, jak jsou na tom jednotlivé kamery:
Canon MV900 pro zvětšení klikněte | Panasonic GS37 pro zvětšení klikněte |
Fotky jen potvrzují výše zmíněnou vyrovnanost obou zástupců low endu.
Panasonic GS180 pro zvětšení klikněte | Canon MVX460 pro zvětšení klikněte |
Sony HC46
pro zvětšení klikněte
O střední třídě i o HC96 lze prohlásit totéž, další slova by byla zbytečná.
Sony HC96
pro zvětšení klikněte