Samsung za 3 měsíce prodal dva miliony Smart TV
21.6.2011, Martin Stančík, aktualita
Korejská společnost Samsung oslavila nový mezník - za pouhé tři měsíce prodala po celém světě dva miliony kusů nových televizorů, které se umí propojit s internetem. Společnost to oznámila na svém webu SamsungTomorrow.com.
I když HDTV od Samsungu nabízely propojení s webem již od roku 2008, až v tomto roce je společnost začala plně propagovat a vydala řadu tzv. Smart TV, které se umí propojit s internetovým portálem Smart Hub. A ten díky příjemnému grafickému rozhraní, novým funkcím a především množství dostupného obsahu přilákal uživatele. Podle Samsungu bylo v posledních třech měsících asi 730 000 kusů nových internetových televizorů prodáno v Severní Americe, dalších 710 000 kusů v Evropě (především v Německu, Velké Británii, Itálii a Francii), 170 000 kusů v Africe a na Středním Východě, 270 000 kusů v Jihovýchodní Asii a 120 000 na domácím korejském trhu.
A Samsung zveřejnil i další detaily. Půl milionu nových Smart TV se prodalo přesně za pětadvacet dnů od jejich vydání v dubnu tohoto roku. Na konci dubna to už byl jeden milion a od té doby tržby stoupaly rychlostí okolo 150 000 prodaných kusů týdně, neboli 22 000 kusů denně, 926 za hodinu a 15.4 kusů za minutu (tak je to uvedeno ve vyjádření Samsungu). Smart TV s číslicí dva miliony pak byla prodána 15. června.
Zdroj: HDTVTest
A Samsung zveřejnil i další detaily. Půl milionu nových Smart TV se prodalo přesně za pětadvacet dnů od jejich vydání v dubnu tohoto roku. Na konci dubna to už byl jeden milion a od té doby tržby stoupaly rychlostí okolo 150 000 prodaných kusů týdně, neboli 22 000 kusů denně, 926 za hodinu a 15.4 kusů za minutu (tak je to uvedeno ve vyjádření Samsungu). Smart TV s číslicí dva miliony pak byla prodána 15. června.
Zdroj: HDTVTest