náhodou jsem to zachytil ve svém mailu ... ;-)
Obě karty jsou HW totožné, DeLuxe verze obsahuje ale přídavnou kartu H6 s pouze analogovými výstupy 7+1. Karta má falešný PCIe slot, zasunuje se do volného slotu, ale kontakty má jenom přes kabel do mateřské karty.
Kdo nepotřebuje výstupy zvuku analog, pro toho je cena navíc zbytečná.
Koupě karty je na další otázku, ale to není moje věc.
chápu sice politiku ASUSu, je zacílený primárně pro asijský trh, nicméně drivery s popisem "For Chinese language only" bych čekal spíše u výrobce jiného jména. A rok s vydáním driverů si může dovolit počkat třeba R.M.E., která nedělá bugové drivery.
ASUS s bugem od doby vzniku Xonars Audio Card je trestuhodný (nevíte vo co go !? .. časování ASIO driverů a tzv. DPC latenci (Deferred Procedure Call - odložené volání rutin), která je u Xonarů stále tristní, karta se zahltí množstvím nezpracovaných pořadavků a latence činí i těžko uvěřitelných 1500 - 8000 us. Zodpovědné je CPU, sběrnice PCI a PCIe a ... software (driver). DPC má prioritu vyšší než jádro systému, pořadavky se zpracovávají přednostně ... a vy "slyšíte drop out! ... Je to ohromná vlastnost zvukovek pod wokny. Vážně, Xonar je s výjimkou své USB verze Essence One za šílené peníze, téměř nepoužitelný bez vztekání.
Bug for 5.1 stereo upmix je už spíše letitý folklór u Xonaru a vyřešil ho paradoxně až výrobou karet jen pro stereo :-) - center and rear delay má ASUS paradoxně napevno, což C-Media dávno uměla řešit. Slyšíte echo i tam, kde být nemá...
Dát za kartu přes pět tisíc se mi jeví u Xonaru jako hřích ... neberte mě doslova ... :-)
Obě karty jsou HW totožné, DeLuxe verze obsahuje ale přídavnou kartu H6 s pouze analogovými výstupy 7+1. Karta má falešný PCIe slot, zasunuje se do volného slotu, ale kontakty má jenom přes kabel do mateřské karty.
Kdo nepotřebuje výstupy zvuku analog, pro toho je cena navíc zbytečná.
Koupě karty je na další otázku, ale to není moje věc.
chápu sice politiku ASUSu, je zacílený primárně pro asijský trh, nicméně drivery s popisem "For Chinese language only" bych čekal spíše u výrobce jiného jména. A rok s vydáním driverů si může dovolit počkat třeba R.M.E., která nedělá bugové drivery.
ASUS s bugem od doby vzniku Xonars Audio Card je trestuhodný (nevíte vo co go !? .. časování ASIO driverů a tzv. DPC latenci (Deferred Procedure Call - odložené volání rutin), která je u Xonarů stále tristní, karta se zahltí množstvím nezpracovaných pořadavků a latence činí i těžko uvěřitelných 1500 - 8000 us. Zodpovědné je CPU, sběrnice PCI a PCIe a ... software (driver). DPC má prioritu vyšší než jádro systému, pořadavky se zpracovávají přednostně ... a vy "slyšíte drop out! ... Je to ohromná vlastnost zvukovek pod wokny. Vážně, Xonar je s výjimkou své USB verze Essence One za šílené peníze, téměř nepoužitelný bez vztekání.
Bug for 5.1 stereo upmix je už spíše letitý folklór u Xonaru a vyřešil ho paradoxně až výrobou karet jen pro stereo :-) - center and rear delay má ASUS paradoxně napevno, což C-Media dávno uměla řešit. Slyšíte echo i tam, kde být nemá...
Dát za kartu přes pět tisíc se mi jeví u Xonaru jako hřích ... neberte mě doslova ... :-)
Odpovědět0 0
Já se ke zvědavosti připojím, už jen proto, že mám toto všechno a další karty, a referenční kartu R.M.E. na D.A.W.
Smutnější je pro mne nepochopení některých rozdílů, Xonar DX se "studiovými parametry" ještě obtížně akcetuji, ale radu pro současné nahrávání přes Line In a přehrávání přes S/PDIF nemá nikdo.
Třeba jste to vyřešili. Což není rýpnutí, je to fakt, na který se nás ptají denně.
Smutnější je pro mne nepochopení některých rozdílů, Xonar DX se "studiovými parametry" ještě obtížně akcetuji, ale radu pro současné nahrávání přes Line In a přehrávání přes S/PDIF nemá nikdo.
Třeba jste to vyřešili. Což není rýpnutí, je to fakt, na který se nás ptají denně.
Odpovědět0 0
Shrnuto je to pěkně, nechybí ZDÁNLIVĚ nic.
Pro mne, který to zná, však chybí aktivace Dolby Digital Plus ve Windows Se7en.
Je to totiž formát, který Windows 7 nativně umí, ale samy jej nenabdnou. Musíte vědět jak.
Počkám pár dnů, je to Vaše práce, a opakuji, že jste to napsal přehledně.
Pěkné svátky
Pro mne, který to zná, však chybí aktivace Dolby Digital Plus ve Windows Se7en.
Je to totiž formát, který Windows 7 nativně umí, ale samy jej nenabdnou. Musíte vědět jak.
Počkám pár dnů, je to Vaše práce, a opakuji, že jste to napsal přehledně.
Pěkné svátky
Odpovědět0 0
Mastering je na celou diskusi. Jak jsem privital nastup nekomprimovanych formatu na BD, kdyz DVD Audio a SACD ustupuje ze slavy (nektere Labely je jeste delaji, skoro vyhradne jazz a vaznou muziku). Porovnat si dnes Dark Side Of The Moon na puv.vinylu s remasterovanou SACD verzi je uzasna vec. Jednak se poklonime mistru Gutthriemu za mastering, o kterem prohlasil Roger Waters...takto jsme to chteli mit (na legendarnim kvadrofonnim albu). Pak to ale srovnam...a, proste mi ten puvodni mellotron z Abbey Road(EMI) zni lip. A to byla prosim masina velka jako pracka, ktera umela jen 4 tony. Tecka.
Cerna deska ma holt porad v necem navrch. A pokud bychod zabruslili na tenky led symfon.orchestru nebo dokonce opery - lidi zlati, drazka v cernem vinylu obsahuje signaly s frekvencemi az 150kHz, a kvalitni prenosky typu MC, jsou schopne signaly snimat. Aspon jeden clen kazde nastrojove skupiny
vyzaruje zvuk s dostatecnou energii i nad 40kHz a spektralni slozeni nekterych nastroju dosahuje
az k 105 kHz.Napriklad trubka ma harmonicke az do 80kHz, housle a hoboj nad 40kHz, pricemz 40% jeho akusticke energie vznika nad 20kHz. Je tezke toto prohnat kompresorem a neznicit zvuk, ktery mozna neni zcela meritelny (neni to kvantizacni rada), ale umi vyvolat pocity. To se zmerit neda.
Ke kompresnim formatum jen tolik, ze vznikly z nouze a stale se hledaji adekvatni algoritmy, ktere by dokazaly prestat predstirat, ze ucho je vlastne docela hloupy organ a sluch jen nedokonaly smysl.
My, kdo hrajeme nebo koncertujeme, vime, ze je to asi nejcennejsi smysl, ktery mame. Vyrazeni ze spolecnosti jsou totiz opravdu vice lide hlusi, nez slepi.
Cerna deska ma holt porad v necem navrch. A pokud bychod zabruslili na tenky led symfon.orchestru nebo dokonce opery - lidi zlati, drazka v cernem vinylu obsahuje signaly s frekvencemi az 150kHz, a kvalitni prenosky typu MC, jsou schopne signaly snimat. Aspon jeden clen kazde nastrojove skupiny
vyzaruje zvuk s dostatecnou energii i nad 40kHz a spektralni slozeni nekterych nastroju dosahuje
az k 105 kHz.Napriklad trubka ma harmonicke az do 80kHz, housle a hoboj nad 40kHz, pricemz 40% jeho akusticke energie vznika nad 20kHz. Je tezke toto prohnat kompresorem a neznicit zvuk, ktery mozna neni zcela meritelny (neni to kvantizacni rada), ale umi vyvolat pocity. To se zmerit neda.
Ke kompresnim formatum jen tolik, ze vznikly z nouze a stale se hledaji adekvatni algoritmy, ktere by dokazaly prestat predstirat, ze ucho je vlastne docela hloupy organ a sluch jen nedokonaly smysl.
My, kdo hrajeme nebo koncertujeme, vime, ze je to asi nejcennejsi smysl, ktery mame. Vyrazeni ze spolecnosti jsou totiz opravdu vice lide hlusi, nez slepi.
Odpovědět0 0
Klobouk dolu a na pekne dlouho. Miku, muzeme pocitat s necim podobnym i pro lossless formaty, ktere byly zmineny jen odstavcem( MLP, DD True HD, DTS HD). Cast o Entropy a paketizaci je vysvetlena samozrejme dost odflaknute u "Dolbyho", i DTS ma svoje consumer stranky.
Protoze PC s pustenym hudebnim klipem na BD jede pres 28 Mbps v plnem rozliseni obrazu i zvuku pri zatezi CPU 12 % (sic!), bylo by zajimave si o tom precist neco vice.
Protoze PC s pustenym hudebnim klipem na BD jede pres 28 Mbps v plnem rozliseni obrazu i zvuku pri zatezi CPU 12 % (sic!), bylo by zajimave si o tom precist neco vice.
Odpovědět0 0