Sony prodává Walkman v láhvi vody
15.2.2014, Pavel Zubatý, aktualita
Návštěvníkům plaveckých bazénů na Novém Zélandu se v těchto dnech mohl nabídnout kuriózní pohled. Vedle plechovek s kolou se v jejich nápojových automatech začaly objevovat vodotěsné Walkmany řady W - jak jinak než v láhvi plné vody.
Jak se zviditelnit na dnešním trhu s přehrávači? Předveďte něco neotřelého. V případě vodotěsného Walkmanu řady W vsadila Sony na reklamu s plavci, kteří byli v bazénu s jejich přehrávačem na uších. To však výrobci legendárního přehrávače nestačilo. Představte si, že si jdete zaplavat na koupaliště nebo spálit kalorie v nejbližším fitcentru. Zrovna jdete kolem nápojového automatu, když si všimnete něčeho zvláštního: Vedle plechovek s kolou a energeťáky vidíte futuristické láhve s vodou, ve kterých plavou nové Walkmany. Přesně taková marketingová kampaň zrovna probíhá na Novém Zélandu (zemi proslulé nízkou kriminalitou).
Základní myšlenkou je přenést produkt z obchodu s elektronikou tam, kde se cílová skupina běžně pohybuje. Na škodu přitom není ani šokující balení v láhvi s vodou. Kvalita tekutého obsahu této 100dolarové (kolem 2000 korun) je sice diskutabilní, ale důležitější bude přece jen část pevná. Walkman W pojme 4 GB hudby, dokáže se rychle nabít za 3 minuty na 90 minut poslechu, nebo během 3 hodin na 8 hodin poslechu udávaných výrobcem. Jejich design počítá s hloubkou ponoru do 2 metrů vody. To je dostatečné i v případě plaveckého bazénu (pokud se nejedná o skoky z vysokého můstku). Reklamní spot níže ukazuje, jak vlastně taková distribuce v láhvi vypadá.
Zdroj: DigitalTrends, Engadget
Základní myšlenkou je přenést produkt z obchodu s elektronikou tam, kde se cílová skupina běžně pohybuje. Na škodu přitom není ani šokující balení v láhvi s vodou. Kvalita tekutého obsahu této 100dolarové (kolem 2000 korun) je sice diskutabilní, ale důležitější bude přece jen část pevná. Walkman W pojme 4 GB hudby, dokáže se rychle nabít za 3 minuty na 90 minut poslechu, nebo během 3 hodin na 8 hodin poslechu udávaných výrobcem. Jejich design počítá s hloubkou ponoru do 2 metrů vody. To je dostatečné i v případě plaveckého bazénu (pokud se nejedná o skoky z vysokého můstku). Reklamní spot níže ukazuje, jak vlastně taková distribuce v láhvi vypadá.
Zdroj: DigitalTrends, Engadget