YouTube chystá interaktivní obsah, konkurenci pro Bandersnatch
11.4.2019, Milan Šurkala, aktualita
YouTube hodlá také investovat do vlastního obsahu, byť některé své pořady nedávno zařízl. Půjde nově o interaktivní obsah, jako byl velmi úspěšný Black Mirror: Bandersnatch na streamovací službě Netflix.
I když YouTube odstavil několik svých vlastních sérií a hovořilo se o omezení tvorby vlastního obsahu, přeci jen úplně nezmizí a objeví se dokonce i novinky. Tím bude interaktivní obsah, který slavil velký úspěch např. u Netflixu v podobě Black Mirror: Bandersnatch. Uživatel si sám mohl vybírat, jak se bude příběh odvíjet a procházet několik různých dějových linií ve stylu "co by se stalo, kdyby..."
K tomuto účelu bylo v YouTube zřízeno nové oddělení, které se bude starat výhradně právě o tento interaktivní obsah. Tým povede Ben Relles, který je v YouTube už 8 let a zatím jen zkoumá, jakým způsobem vlastně interaktivní obsah na YouTube nabídnout. Některé z vyvinutých funkcí mají být integrovány i do YouTube Originals. Zatím ale není jasné, o jaký projekt půjde a čeho přesně se bude nový interaktivní obsah týkat. Každopádně se asi máme na co těšit.
Zdroj: fortune.com, theverge.com